Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor er det greit å henge ut enkelte grupper på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-06-09, 10:54   #1
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvorfor er det greit å henge ut enkelte grupper på FP?

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Har tittet litt gjennom noen tråder for å se om det bare er et inntrykk jeg har. Det er nemlig slik at jeg vet at det er FrP politikere her inne og jeg må si at jeg selv reagerer på at det er mulig for en meget oppegående brukermasse å stigmatisere mennesker på grunn av partitilhørighet.

Søket og den korte jakten brakte følgende:
Hvor mye galt kan en FrP-regjering gjøre?
http://www.foreldreportalen.no/forum/showthread.php?t=68141&highlight=fremskrittspartie t%2C

http://www.foreldreportalen.no/forum...ittspartiet%2C

FrP, et parti fullt av bad guys?
http://www.foreldreportalen.no/forum/showthread.php?t=10607&highlight=fremskrittspartie t%2C

Sjokkert (rasisme foran unger)
http://www.foreldreportalen.no/forum/showthread.php?t=39650&highlight=fremskrittspartie t%2C

Det lille jeg leser av innlegg i trådene du legger til her gjør meg rett og slett kvalm. Greit at det er ytringsfrihet her i landet, men det er lov å skjønne at vinklingen i pressen ofte er laget av folk som vet hva de driver med og ikke nødvendigvis viser sannheten. Nå syns jeg faktisk flere av medlemmene her inne som stemmer andre partier enn frp, viser en side som de beskylder frp og deres medlemmer for å ha. Mye av dette syns jeg kan likestilles med mobbing og er det noe jeg misliker dypt og inderlig så er det nettopp mobbing og mobbere. Enkelte bør skjerpe seg. Det blir ingen saklige diskusjoner ut av å drive en hatkampanje.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 11:06   #2
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

På andre fora med sterk overvekt av Frp-ere kan jeg garantere at hetsen går andre veien. Ikke det det gjør det mer greit. Men som noen nevnte her tidligere, hvis en Frp-er faktisk argumenterte for valgene sine her inne, så ville vedkommende bli møtt med en skikkelig diskusjon, ikke hetsing. Å gå stille i dørene her inne er et eget valg, ikke noe som er pålagt Frp-ere.

Da er det vel kanskje like greit at det ikke er en like stor representasjon av Frp-velgere her som i den jevne populasjonen da. For om det var slik ville jo FP være et forum for mennesker vi ikke setter så veldig stor pris på. Dersom noen skulle ønske å argumentere mot de lavmåls kommentarene som kommer om deres partitilhørighet sier det seg selv at det ville bli meget vanskelig.

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Skvetten - det slenges da minst like mye om SV'ere og om mannfolk og kvinnfolk for eksempel?

Ikke i samme nedsettende ordelag, Smilefjes. For her inne er vi såpass pk at vi vokter oss for det, Frp-ere derimot er fritt villt fordi de tilhører en gruppe mennesker det er pk å se ned på.

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Nå syns jeg faktisk flere av medlemmene her inne som stemmer andre partier enn frp, viser en side som de beskylder frp og deres medlemmer for å ha. Mye av dette syns jeg kan likestilles med mobbing og er det noe jeg misliker dypt og inderlig så er det nettopp mobbing og mobbere. Enkelte bør skjerpe seg. Det blir ingen saklige diskusjoner ut av å drive en hatkampanje.

Må si meg veldig enig. Det forundrer meg at det er slik på akkurat dette forumet. Vel er det nok slik andre steder i forumverdenen men FP har jo en litt annen form enn de fleste andre forum. Ikke minst når det gjelder kunnskapsnivå og formuelringsevne. Da blir det så underlig at brukere velger å ordlegge seg slik og dermed hetse en gruppe mennesker i samlet flokk.

Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 21:26   #3
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har tittet litt gjennom noen tråder for å se om det bare er et inntrykk jeg har. Det er nemlig slik at jeg vet at det er FrP politikere her inne og jeg må si at jeg selv reagerer på at det er mulig for en meget oppegående brukermasse å stigmatisere mennesker på grunn av partitilhørighet.

Søket og den korte jakten brakte følgende:
Hvor mye galt kan en FrP-regjering gjøre?
http://www.foreldreportalen.no/forum/showthread.php?t=68141&highlight=fremskrittspartie t%2C

http://www.foreldreportalen.no/forum...ittspartiet%2C

Sitat:
Om man skulle begi seg ut på prosjekt avskaffe FrP fordommer, da sliter man. De blir rett og slett bekreftet for ofte.

Ja, selvsagt FrP. Kunne jo ikke vært noen andre. No way!

Dette er fra en tråd hvor folk glatt innrømmer at det er fordommer, så det synes jeg er greit.

FrP, et parti fullt av bad guys?
http://www.foreldreportalen.no/forum/showthread.php?t=10607&highlight=fremskrittspartie t%2C

Sitat:
Frp er et parti for sosiale tapere

Denne er usaklig, men ikke spesielt hetsende

Sitat:

Er det morsomt at Frp-medlemmer voldtar og dreper?

Denne kommentaren er tatt helt ut av sammenhengen, det var en kommentar til at noen hadde hatt rar smileybruk, at de hadde brukt lattersmileyer.

Sitat:

det er desverre en overvekt av FRP`ere som driver med voldtekter/utnytting av mindreårige/drap osv osv.

Dette skriver seg vel fra en undersøkelse av mediasaker hvor man fant at halvparten av sakene hvor politikere var blitt straffedømt så var halvparten FRP-politikere. Så ikke korrekt tolkning av denne undersøkelsen, den sier ikke noe mer enn hva som blir omtalt i media, men heller ikke hårreisende hetsing.

Sitat:

Er kanskje en del her inne som burde vært Frp'ere hvis dere virkelig er så fordomsfulle...Lenge leve dobbeltmoralen

Dette er en kommentar fra en av de forsvarer Frp, og faktisk ikke uttrykk for hetsing men kun elendig argumentasjon og uklar mening.

Sitat:

er bare til glede for oss som synes at FrP er noen tullinger allerede

Den hele setningen er
Men det er nok som Bina - slike undersøkelsen øker bare trassen, og er bare til glede for oss som synes at FrP er noen tullinger allerede...
Den gikk altså på den undersøkelsen hvor man fant ut fra mediaomtaler (uten at det trenger å bety all verden) at FrP-politikere var overrepresentert. Dette synes jeg faktisk ikke er hetsing i det hele tatt.

[/quote]

Sjokkert (rasisme foran unger)
http://www.foreldreportalen.no/forum/showthread.php?t=39650&highlight=fremskrittspartie t%2C

Sitat:

Ikke rart dere gikk, sikkert FrP-folk

Denne var usaklig og fordomsfull, det er jeg helt enig i, men det kom det kommentarer om i tråden også. Ikke ensidig eller godtatt hetsing som jeg ser det.

Sitat:

Jeg har ikke sagt at alle som stemmer FrP er rasister. Jeg mener bare det er større sjanse for at en som sier slike utsagn er FrP-velger.

Og det er jo faktisk helt korrekt og realistisk. Det er vanskelig å argumentere for at det ikke finnes flere fremmedfiendtlige blant Frp-velgere enn i andre partier altså. Det er jo et av hovedtemaene for Frp.

Sitat:

Nå vet jeg ikke helt hva du mener med politisk rasist, men fordommer mot FrP-velgere, ja det har jeg, men jeg gir vel FrP-folk en sjanse på lik linje med alle andre

Dette er en personlig mening og heller ikke hetsing, ikke noe verre enn at en Frp-er sier at SV-ere er naive.

Som sagt: Jeg synes du har klippet ut sitater temmelig unyansert.

En personlig mening fra meg er at jeg mener fullt og fast at de som stemmer Frp er enten dumme eller egoistiske. Det gjør jeg ut fra eksempler som tanken om flat skatt da som Frp er for. Om det skal bli innført så blir skatteprosenten omtrent 38%. Så om man synes at det er en god idé at alle skal betale denne prosenten så er man enten dum som ikke har skjønt at den blir så høy, eller egoistisk fordi man tjener så godt at man får mindre skatt. Og så videre og så videre.

Jeg er heller ikke spesielt PK og har ingen hemninger med å omtale meninger som jeg synes er idiotiske som nettopp det. (jfr enhver vaksinetråd) Derimot så greier jeg alltid å sette pris på saklige kommentarer også når jeg helt og fullstendig uenig. Det gjelder svært mange brukere her.

Men jeg har faktisk til gode å se et eneste godt og velformulert innlegg for Frp sin politiske linje, i hvert fall her på FP. Og det er vel derfor det ser så ensidig ut. Det er feige lag rett og slett.

Sist redigert av Esme : 18-06-09 kl 21:31.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 10:22   #4
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har tidligere lett innrømmet at jeg har fordommer mot Frp-velgere.
Det er så og si utelukkende basert på at de Frp-velgere jeg har kjennskap til, er på ville veier og stemmer Frp fordi de vil ha mindre skatt og billigere sprit. Og den typen mennesker har jeg fordommer mot, enkelt og greit.

At man ser sammenligninger med Frp og Se&Hør-lesere, er i all hovedsak basert på spørreundersøkelser på forumet, som jo viser det helt tydelig.

Gammel 18-06-09, 10:31   #5
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat:

Er det morsomt at Frp-medlemmer voldtar og dreper?
det er desverre en overvekt av FRP`ere som driver med voldtekter/utnytting av mindreårige/drap osv osv.

Wow. Den var drøy.

Å hevde at FrP fokuserer på banaliteter som alkoholavgift og bompenger, synes jeg derimot er en helt grei ting å skrive. (Man kan godt være uenig i påstanden, men jeg synes ikke det er en ufin ting å si.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 10:35   #6
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Wow. Den var drøy.

Å hevde at FrP fokuserer på banaliteter som alkoholavgift og bompenger, synes jeg derimot er en helt grei ting å skrive. (Man kan godt være uenig i påstanden, men jeg synes ikke det er en ufin ting å si.)

Søren den hang seg på. Fikser.

Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 10:33   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Ok. Det er visst ikke jeg som hetser likevel.

Jeg håper den om voldtekt og drap var tatt ut av en annen sammenheng.

Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 10:35   #8
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg vil også si at det er riktig at frp fokuserer på alkohol og bensin og bompenger forresten. Det er jo faktisk en av de tingene de er sterkest på og også drar flest velgere på såvidt meg bekjent.

Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 10:36   #9
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skvetten; hvis du gjør et likt søk på SV vil du også finne mange generaliseringer og nedlatende kommentarer.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 10:39   #10
Skvetten
Passiv

Standard

Jeg håper den om voldtekt og drap var tatt ut av en annen sammenheng.

Desverre ikke.

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Skvetten; hvis du gjør et likt søk på SV vil du også finne mange generaliseringer og nedlatende kommentarer.

Opplys meg gjerne, for jeg har bitt meg merke i dette med FrP-velgere som den generelle gruppen man kan hetse med de flotte karakteristika.

Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 10:41   #11
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Frp'ere er som folk flest (de er folk flest nå om dagen). For eksempel vil de gjerne fly F-16, og blir like skuffet som andre når de får nei.

http://www.dn.no/forsiden/politikkSa...cle1689857.ece

Gammel 18-06-09, 10:50   #12
Slettet bruker
Passiv

Standard

Pippimamma, da tror jeg bare vi rett og slett har helt ulik følelse for dette. Jeg mener at den regjeringen vi har nå har gjort en ganske god jobb. Ikke perfekt, det er mye som mangler osv - men jeg synes mye har blitt vesentlig bedre enn under forrige regjering fra borgerlig side. Og at de tingene du nevner er blant de som den sittende regjering er vesentlig bedre på enn de blå alternativene.

Det er riktig at vi ikke har sett frp i regjering, men man får jo et inntrykk av hva som vil skje ut fra hva de sier at de vil gjøre.

Skvetten - det slenges da minst like mye om SV'ere og om mannfolk og kvinnfolk for eksempel?

Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 10:52   #13
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Også heter det FrP-ere og SV-ere, ikke FrP'ere eller SV'ere …

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 11:04   #14
Slettet bruker
Passiv

Standard

Men altså - om en frp-topp tas for fyllekjøring - er det da hetsing å kommentere at han er frp-er? Det er jo et poeng at han er fra et parti som er opptatt av at folk skal få billig sprit og billig bensin - muligens for å kunne kombinere? Jeg leste ikke hele tråden det ble linket til. Men dette er da en helt grei sak å si noe om.

På samme måte som det er rimelig greit å henge en SV-topp opp til tørk om denne bedriver trygdesvindel eller snyter på skatten.

Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 11:05   #15
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Men altså - om en frp-topp tas for fyllekjøring - er det da hetsing å kommentere at han er frp-er? Det er jo et poeng at han er fra et parti som er opptatt av at folk skal få billig sprit og billig bensin - muligens for å kunne kombinere? Jeg leste ikke hele tråden det ble linket til. Men dette er da en helt grei sak å si noe om.

På samme måte som det er rimelig greit å henge en SV-topp opp til tørk om denne bedriver trygdesvindel eller snyter på skatten.

Det er greit å si at han er FrP-er så lenge han er en partitopp. Men det er ikke greit derav å slutte at alle Frp-ere er slik eller sånn.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 11:09   #16
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Det er greit å si at han er FrP-er så lenge han er en partitopp. Men det er ikke greit derav å slutte at alle Frp-ere er slik eller sånn.

Det som videre hevdes i tråden er jo at FrP-ere er kriminelle i større grad enn andre mennesker, de voldtar og dreper langt oftere. For ikke å glemme at de er rasister. Det andre som er overraskende i den tråden er at ingen er forundret over at denne partitoppen var fra FrP, som om det ligger en forventning om at det er partitopper i dette partiet som gjør slike ting.

Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 11:15   #17
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det som videre hevdes i tråden er jo at FrP-ere er kriminelle i større grad enn andre mennesker, de voldtar og dreper langt oftere. For ikke å glemme at de er rasister. Det andre som er overraskende i den tråden er at ingen er forundret over at denne partitoppen var fra FrP, som om det ligger en forventning om at det er partitopper i dette partiet som gjør slike ting.

Men det kommer jo mye rare ting fra FrP i så måte, gjør det ikke? Eller er det fordi media forer en forventning om at det er sånn?

Når det gjelder utspill eller utsagn som jeg synes er helt bak mål, så synes jeg at FrP-politikerne er overrepresentert i den sammenheng i media. Men hva vet jeg? Kanskje media er snillere med andre politikere?

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 11:20   #18
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Men det kommer jo mye rare ting fra FrP i så måte, gjør det ikke? Eller er det fordi media forer en forventning om at det er sånn?

Når det gjelder utspill eller utsagn som jeg synes er helt bak mål, så synes jeg at FrP-politikerne er overrepresentert i den sammenheng i media. Men hva vet jeg? Kanskje media er snillere med andre politikere?

Selvsagt kommer det mye rart fra FrP, noe annet har jeg ikke hevdet heller. Det er en del politikere fra partiet som kommer med en del utspill som får en til å rynke brynene kraftig sammen.

Det jeg ikke fatter er at vi på FP av alle steder kan komme med slike utsagn. De sitatene jeg har lagt ut er fra brukere her i forumet, ikke fra media.

Jeg har inntrykk av at det er enklere å gasse seg i en del polpulistiske utsagn fra Frp-politikere i media. Videre at det er greit at mediene forteller om partitilhørighet når det kommer til straffbare forhold dersom det gjelder en FrP politikere, kanskje av den grunn at det i samfunnet generellt også er ansett som like pk å henge ut FrP-ere som her på FP?

Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 11:18   #19
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Det er de jo ikke heller. Men når en av toppene dummer seg innmari ut midt i partiets to kjerneområder så er det lov å godte seg litt for en som ikke er med i gruppen. Fordi det jo ikke er for eksempel en gruppe av svakerestilte dette - dette er en helt frivillig gruppe.

Jeg har masse meninger om fotballsupportere også jeg altså - som for eksempel at de liker øl alle sammen. Jeg føler ikke at jeg hakker på eller snakker unødvendig nedsettende om alle fotballsupportere likevel om jeg velger å kommentere en tenkt situasjon hvor noen kaprer en bryggeribil og drikker opp ølet med å si at "det er liiiite typisk at det skjedde rett ved Ullevåll før en vif-kamp også."

Men om en homofil mann raner en bank ville jeg neppe sagt "Det var liiiite typisk homser å rane den banken". For det passer ikke helt inn i profilen.

På samme måte som frp har en profil som ikke passer på alle velgerne deres, men på en stor del, og fotballsupportere har det samme, alle ser vel for seg en ingeniør med brun skinnjakke og slitt stresskoffert, man vet at lærere har lilla skjerf alle som en og man vet at alle som er førskolelærere er ekstremt opptatt av å forme bilder gjennom dans og flagrende tøystykker - så er det altså sånn at det er lov å kommentere grupper. Det er ikke grupper av svakerestilte noen av dette. Det er bare grupper som ofte har noen lignende egenskaper innad i gruppen. Ikke alle sammen, men mange nok.

De fleste av oss inngår i mange grupper. Man kan i en og samme person med litt flaks få en man kan beskylde for å røyke, spise usunt, snyte på skatten, stemme frp og like fotball. Noen ganger er man da helt fordi man er fotballsupporter og Norge vant VM. Noen ganger har man blikket i bakken fordi partiet man tilhører dumma seg ut enten som parti eller ved hjelp av en av toppene for eksempel.

Men om Terje Søviknes voldtar en ung jente på et politisk møte og det står frem en mengde kvinner som er utsatt for uønsket seksuell oppmerksomhet av frp-topper eller på frp-tilstelninger så er man faktisk ikke nedsettende mot frp-ere når man slår fast at frp ser ut til å ha et alvorlig problem med respekt for kvinner. Og siden Søviknes såvidt jeg vet fremdeles er frp-topp mens den voldtatte damen ikke var velkommen i partiet mer så er det sånn sett grunn for å si at det fremdeles er et slikt behov.

Og det må også være lov å si at noen som velger å stemme på et parti hvor dette foregår fordi de vil ha billig brennevin er noenlunde tilgjengelige for å oversendes ett og annet synspunkt på akkurat det.

Svar med sitat
Gammel 18-06-09, 11:21   #20
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser hva du mener, Skvetten. Og jeg har lurt litt på det samme.
Blir FrP rett og slett litt "kryssklippet" i media slik at helhetsinntrykket blir feil?

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:41.