|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har laget seg en tittel
|
Sv: Kasterunde!Høres ut som en god plan. Jeg er ikke flink til å kaste ting, for man vet jo aldri om man får bruk for det en gang. Men en runde i baderomskapene må jeg vel kunne klare.
|
|
|
#3 |
|
Viser tenner
|
Sv: Kasterunde!Min mor mener jeg har tvangstanker som går på rydding i badeskap, for noe av det første jeg gjør når jeg kommer "hjem" er å kaste tomme deodoranter, kremer som har skiftet farge, størknede mascara osv.
|
|
|
#4 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kasterunde!Det høres ut som en smart ting å gjøre. Vil nok ikke kaste alt som ikke er brukt siste året, men ha det som utgangspunkt. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Epikur
|
Sv: Kasterunde!Parfymen bør nok stå i kjøleskapet, dersom du bruker årevis på å bruke den opp. Den blir ikke dårlig, men vil nok miste noe duft etterhvert, vil jeg tippe. Bind kan du også beholde.
|
|
|
#6 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kasterunde!
For en fantastisk idé du har satt meg på. Jeg skal bytte med mamma! Jeg kaster hennes ræl, og hun mitt. Hurra, det blir bra.
|
|
|
#7 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kasterunde!Jeg er stolt av å kunne si at jeg er FLINK til å kaste. Til tider litt FOR flink. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Epikur
|
Sv: Kasterunde!
Pokker! Jeg skulle ha spart på Ellen Betrix håndkremen og Dateparfymen....
|
|
|
#11 |
|
Fortynnet
|
Sv: Kasterunde!Og Young Yellow-lebestiftene med karamel, sjokolade og bringebær. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Epikur
|
Sv: Kasterunde!Jeg hadde rød date-parfyme. Og blå.
|
|
|
#16 |
|
Fortynnet
|
Sv: Kasterunde!Jeg hadde også rød og blå. Den blå jenta het Pamela tror jeg. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kasterunde!Apropos gamle deodoranter. Husker dere gammelkjerringdeodorantene i pelsflaske? Jeg husker at gamle damer hadde det på badet. Hva hette de? |
|
|
|
![]() |
|
|