|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Trenger interiørhjelp til kjellerstuen. Klarer ikke bestemme meg mellom ...retro stil og mer klassisk.
![]() |
#2 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: Trenger interiørhjelp til kjellerstuen. Klarer ikke bestemme meg mellom....Glemte å skrive at jeg har kjøpt meg et kvadratisk 70-talls bord i dag + 4 klassiske kjøkkenkrakker med "spiler" i ryggen som jeg tenkte male. Og jeg har sååå lyst på noen kule farger og ikke bare hvitt.
![]() |
#3 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: Trenger interiørhjelp til kjellerstuen. Klarer ikke bestemme meg mellom....
![]() |
#4 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Trenger interiørhjelp til kjellerstuen. Klarer ikke bestemme meg mellom....
![]() |
#6 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Trenger interiørhjelp til kjellerstuen. Klarer ikke bestemme meg mellom....Lampe fra Design By Us; den heter Papillon. Den er dyr (6000 DKR), men den gjør jo hele rommet!
![]() |
#7 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Trenger interiørhjelp til kjellerstuen. Klarer ikke bestemme meg mellom....Jeg tror den tapeten (og gardinene også) kan bli en fin bakgrunn for fargerike ting i en annen stil, a la det bildet du la ut. Men jeg ville kanskje også vurdert noen gardiner med mer farge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Trenger interiørhjelp til kjellerstuen. Klarer ikke bestemme meg mellom....Alle farger kan kombineres med tapetet - det er jo hvitt og beige!
![]() |
#9 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Trenger interiørhjelp til kjellerstuen. Klarer ikke bestemme meg mellom....Men om du har puter, bilder, lampe og kanskje et gulvteppe med farge, så holder det i massevis. Mener jeg. Fargerike gardiner blir man fortere lei av
![]() |
#11 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Trenger interiørhjelp til kjellerstuen. Klarer ikke bestemme meg mellom....Jeg er ikke enig med Necesario.
![]() |
#12 |
Erfaren nok
|
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: Trenger interiørhjelp til kjellerstuen. Klarer ikke bestemme meg mellom....Hvis man ser på bildet av det überkule rommet, og så forestiller seg det vinduet med hvitbeige, tette gardiner i stedet for, mister det fryktelig mye av sjarmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Trenger interiørhjelp til kjellerstuen. Klarer ikke bestemme meg mellom....Denne lampen er også utrolig kul, og mye billigere (1595,-). Det er Joker fra Le Klint:
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Trenger interiørhjelp til kjellerstuen. Klarer ikke bestemme meg mellom....Hva slags tekstil gardinene har er også et poeng, btw. For den litt løsslupne, bohemian-greia (gådd, jeg høres ut som et jalla boligblad!) er lange, transparente gardiner geniale. Eventuelt blondegardiner med farge på, det hadde kanskje vært hakket kulere til den tapeten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Trenger interiørhjelp til kjellerstuen. Klarer ikke bestemme meg mellom....Det kommer litt an på antall vinduer, og hvordan de er også. I en kjeller.
![]() |
#20 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Trenger interiørhjelp til kjellerstuen. Klarer ikke bestemme meg mellom ...Fin tapet, Myrsnipa, hvor har du fått tak i den?
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|