Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Julen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-07, 14:27   #1
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.524
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Julen

Sikkert mange som er "drittlei" hele julen, men jeg har fått for lite jul.
I dag skal vi ha pinnekjøtt til middag, og jeg savner juletre,lys og koslig julepynt.
Litt av årsaken er kanskje at storebror ble syk på lillejulaften, og jeg ble syk i romjulen. To pencilinkurer her i huset, og når vi "kvikner" til er julen over!
Dere andre da, er dere fornøyd og glad det er over?

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 14:29   #2
Solen
Tusenkunstner
 
Solen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 538
Solen er litt kulSolen er litt kulSolen er litt kul
Standard

Sv: Julen

Her ble den kasta ut 2. nyttårsdag.

__________________
Mamman til storebror 2001 og lillebror 2004
Solen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 15:36   #3
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Julen

Jeg har det som deg, jeg har fått for lite jul i år. Ganske så trisk faktisk. I begynelsen av desember fjernet treåringen mandlene, noe som i seg selv er ganske så vondt. Etter en uke ble han skikkelig dårlig og det viste seg at han hadde fått lungebetennelse. Han avsluttet pillekuren tredje juledag. Dagen etter ble jeg skikkelig dårlig og hele nyttårsaften som jeg hadde gledet meg til gikk i vasken. Prøvde meg på en tur til legevakten men var så dårlig at jeg ikke orket å sitte der så jeg dro hjem. På tirsdag trodde jeg jeg skulle dø da jeg tisset rødt, hadde skyhøy feber og pusteproblemer. Dro til lege, ble sendt på sykehus og enden på visa er at jeg ligger hjemme med dobbeltsidig lungebetennelse, uvi og bihulebetennelse.

Huff, ikke meningen å kuppe tråden din helt men som du sikkert skjønner så synes jeg "litt" synd på meg selv her jeg ligger

Vi får ta det igjen til neste år!

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 17:01   #4
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julen

Du har virkelig lov til å synes synd på deg selv Trois.

Her ble vi ferdig med jula i dag, juletreet ble kastet ut for 5 min. siden.
Bare litt småting som ungene har laget som står igjen, må bare lage emg en eske jeg kan oppbevare de i så de ikke går i stykker.
Åsså har vi en juleduk igjen da, den ligger under pc'n min.
Bittelitt jul er det jo igjen, siden vi skal på juletrefest neste helg.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 17:12   #5
Siw
Twinsouls
 
Siw sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 771
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Sv: Julen

Jeg skal ha ribbe med tilbehør i dag til middag.
Jula kasta jeg ut på fredag.
God bedring til deg Trois!

__________________
Siw
mamma til en i himmelen og tre på jord

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 17:42   #6
lille my
Erfaren
 
lille my sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.048
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Sv: Julen

Jula kasta vi ut 1 nyttårsdag, godt å få den ut syns jeg .
Liker jula best før jul jeg, kan godt pynte tidlig i desember og nyte ventetiden, men når jula er over må jeg ha den ut .

__________________
Lille my med 3 skjønne gullunger
1998,2001 og 2003.
lille my er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 17:47   #7
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Julen

Det er godt å få kastet ut juletre og pynt nå på nyåret - like godt som å sette det opp lille julaften. Men jeg gleder meg allerede til neste advendt. Det er det beste med hele jula, og noe jeg ser frem til hele året.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 17:57   #8
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julen

Julen kastet vi ut 1 nyttårsdag og stjerna og staken nå torsdag som var. Meget ferdig med julen, elsker våren og nå kommer den snart!

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 20:18   #9
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Julen

Jeg tømte treet og pakket vekk pynten i går.
Det føltes helt greit.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 20:24   #10
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.822
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julen

Vi skal kaste ut jula i kveld, og det er greit nok.
Jeg tror jeg har rekord i å ha juletre for min del i år, normalt sett blir det pælmet ut noen dager etter jul,
men i år har vi hatt slikt et pent tre, som har stått i en krok og ikke tatt plass og bare vært til pynt.
Siden det er edelgran er det ikke ei nål som har drysset ennå...
Men i kveld går det altså ut døra - og jula er over.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 20:26   #11
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.863
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julen

Jeg kastet ut jula i går og må innrømme at jeg synes det er kjempedeilig!
Julen gir meg ingen god stemning lenger.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 20:31   #12
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.864
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julen

Her er det full julepynt ennå. Jeg skal beholde det noen dager til, men jeg føler meg rimelig godt forsynt nå egentlig.

Riktig god bedring til alle sjuklinger.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 21:21   #13
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.982
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Julen

Vi ryddet ut jula på torsdag, og det var deilig å ha julefri helg.

Men jeg gleder meg allerede til neste jul, jeg!

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 21:28   #14
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Julen

Julepynten er kastet ut, men juletreet får jeg ikke lov å ta. Samboern venter på at det kommer skudd (!). Synes det er noe tull, men hva gjør man ikke for husfreden? Heldigvis drøsser det nesten ikke, så da så. Men julepynten tok jeg på onsdag. 1. januar er egentlig jula over for min del. Stakene og stjerna få være der de er en stund til. Det er koselig med lyset...

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 21:40   #15
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julen

Glad den er over jeg.
1 nyttårsdag ble den reglrett pælma ut.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-07, 21:49   #16
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: Julen

Jeg liker julen veldig godt, men det er deilig å rydde den bort også. Gleder
meg til neste jul. Det beste med julen er forberedelsene og pyntinga. Selve
juledagene går så fort at en knapt greier å følge med. Gleder meg til våren
nå, og sommeren.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no