|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra? | |||
| 1 - 10 min |
|
1 | 0,56% |
| 11 - 20 min |
|
6 | 3,35% |
| 21 - 30 min |
|
13 | 7,26% |
| 31 - 40 min |
|
12 | 6,70% |
| 41 - 50 min |
|
25 | 13,97% |
| 51 - 60 min |
|
39 | 21,79% |
| 61 - 70 min |
|
35 | 19,55% |
| 71 - 80 min |
|
12 | 6,70% |
| 81 - 90 min |
|
13 | 7,26% |
| 91 - 100 min |
|
9 | 5,03% |
| 101 - 110 min |
|
4 | 2,23% |
| 111 - 120 min |
|
5 | 2,79% |
| Over 120 min |
|
5 | 2,79% |
| Deltakere: 179. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?15 minutter uten barn, 1 time med barn. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Hvis jeg må forte meg, klarer jeg det på en time(med barn).
|
|
|
#3 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Jeg bruker ca 1 time. Da dusjer jeg ikke selv (dusjer på kvelden, eller etter ungene er levert). Vekker, vasker og kler på to barn, gir de frokost, smører 14 brødskiver i nistemat. Ville nok klart det på kortere tid, men dette er normalen. Det hender at det plutselig blir lagt på 10-20 minutter pga krangling med en av ungene, da...
|
|
|
#4 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Tja. Klokka ringer kl. 05.30 og jeg reiser 07.30. Jeg dusjer meg selv, henger opp tøy, bretter sammen tøy, setter på klesvask, vekker tre barn, finner frem klær til tre barn, lager frokost, smører matpakke og hjelper til med pakking av skolesekk til to barn på den tiden. Det er selvvalgt og selvpålagt å gjøre husarbeid om morgenen, jeg orker ikke at det flyter.
|
|
|
#6 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Minst 5 kvarter.
|
|
|
#7 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Jeg står opp 6.25 og kjører ut 6.50. På 25 minutter rekker jeg å: |
|
|
|
|
|
#8 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Bruker 45 min. På den tiden vekker og ordner jeg 6 åringen. (mannen ordner 2 åringen før han forsvinner ut døra). Vi spiser litt frokost, ordner meg litt på badet. Finner frem det som eventuelt skal være med til skole og barnehage. Ut døra........ puuh, rakk det i dag også! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?91-100 minutter *treig*
|
|
|
#10 |
|
Tante Sofie
|
Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Jeg er den kjappeste av oss alle, ser jeg. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Ca to timer. Jeg liker å ha god tid på morningen, står opp i lag med sambo (klokken seks)
|
|
|
#12 |
|
Aktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() |
Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Står opp 0640, er ute av døren 0705. Men så er jeg mann da.. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Av og på bruker
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Jeg bruker 15-20 minutter, men da slipper jeg å ta ansvar for Ida. Dusje gjør jeg om kvelden før jeg legger meg. Det samme gjelder å smøre matpakker.
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Jeg stemte 61-70 min. Det er det jeg vanligvis bruker av tid før jeg er klar til å sette meg i bilen. Jeg har vært ute av døra på den tida, men nå regner jeg fra jeg står opp og til jeg er reiseklar til jobb. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Jeg liker å ha god tid om morgenen. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Imponert over hva enkelte får til på kort tid om morgenen. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
|
Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?En drøy time:
|
|
|
#18 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?"Hva rekker du på den tiden" var også et spørsmål, ja.
|
|
|
#19 |
|
villende
|
Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Én time hvis mannen er hjemme (han har ansvar for morgenstellet). Jeg bruker minst 30 minutter på badet, da jeg er stuptrøtt om morgenen. Er jeg alene med ansvaret bruker jeg 15 minutter ekstra. Jeg har morgenfriske, samarbeidsvillige barn (stort sett). |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvor lang tid bruker du fra du står opp om morgenen til du er ute av døra?Jeg svarte 31-40 min. På den tiden rekker jeg: tisse, vaske ansikt og ta på litt sminke, dra LilleVenn ut av sengen og hjelpe henne med klærne, pakke pc sekken min, ta vitaminer, finne frem frokost til å ta med på jobb, hjelpe Lillevenn med å pakke sekken. Jeg dusjer som regel om kvelden, om jeg ikke har gjort det, tar jeg en kjapp dusj om morgenen. LøveMannen smører niste til LilleVenn og lufter hunden. Dersom ha er borte og jeg skal gjøre alt selv, må jeg beregne en time. |
|
|
|
![]() |
|
|