|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Noen som har begynt å tenke på julen?Ja har noen begynt å planlegge julefeiring, presanger, hvor skal vi feire osv?
![]() |
#2 |
Audacious
|
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?NEI!
![]() |
#3 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Ja, vi har begynt å planlegge både gaver og besøk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
I farta!!
|
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Ja.
![]() |
#6 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Her har vi begynt å kjøpe julegaver og vi skal være hjemme på julaften, så her er vi i gang med lister til jul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?For lenge siden. Har begynt å handle julegaver, og vi planlegger vår første jul i eget hus. Jeg har gledet meg til å pynte denne stuen til jul helt siden vi var på visning i februar.
![]() |
![]() |
#8 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Jeg har begynt å tenke, om enn ikke akkurat planlegge. Jeg burde nok ha begynt planleggingen også, ihvertfall mht gaver. Det ville spart meg for både penger og hodebry når desember plutselig er her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Nei. Vi gjør absolutt ingen julerelaterte tinger eller smaker på julegodt før i Desember her i huset. Det er en regel jeg og sambo innførte for mange år siden, det hjelper med på å gjøre Desember ekstra koselig og spesiell for min del
![]() |
#11 |
Pauset
|
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Ja, vi er invitert til min bror. Jeg har strikket snart fire gensere til barna hans. Han har fire barn. Dyre gaver, men strikking er min hobby nå om dagen..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Å ikke gjøre noe julerelatert før i desember hadde gjort julen fæl for min del. Jeg har siste eksamen 17. desember, og har sjelden helse til å gjøre mer enn én ting om gangen. Jeg handler det meste på nett, og da er det greit å begynne tidlig.
![]() |
![]() |
#13 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Pratet om det for første gang i dag faktisk, når min bror var her på besøk.
![]() |
#14 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Det er ihvertfall bestemt at vi skal være her i år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Jeg har fundert litt på julen fordi jeg skal betale en reise midt i desember, noe som gjør at jeg undrer på hvordan jeg skal få til julegaver i år.
![]() |
#17 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Ja har tenkt så smått. Skjer en del før jul nå som tvinger meg til å begynne tidlig. Skal reise bort uka før jul også. Blir også operert 20 oktober, noe som kanskje gjør meg litt tilbakesatt. Skal begynne å handle inn litt hvertfall.
![]() |
#18 |
Borte
|
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Nei, egentlig ikke. Vi har fast opplegg på hvilken del av familien vi er sammen med fra år til år, så den delen er allerede planlagt. Gaver, pynting, baking og øvrig planlegging hører desember til. Jeg syns ikke det er noe koselig å drive med sånne ting nå, men elsker å gjøre det i selve julemåneden.
![]() |
#19 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Jepp. På et forum jeg er på har vi telt ned i noen uker nå.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?Jeg har forresten en plan for finansieringen.
![]() |
|
|