|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Ja, hva skal man si.
|
|
|
|
#3 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Kirsebær, når du fremstiller ham som det der så er det lett å la seg overvinne kjenner jeg. Det er bra jeg husker både hvordan gliset ser ut og hvordan stemmen lyder. |
|
|
|
#7 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Jeg tror det er litt for lenge siden Ari fikk oppmerksomhet fra media, så da må han finne på noe nytt igjen for å fremheve seg selv. Dette er tror jeg han kommer til å fortsette med i laaang tid fremover.
|
|
|
#8 |
|
Glamorøs
|
Ari Behn slipper ny roman i disse dager. Det betyr at han er nettopp aktuell for profilintervjuer, og forlaget hans mer enn gjerne vil ha ham i media. Det er nok ikke slik at han har følt at han har fått litt lite oppmerksomhet i det siste, og derfor får partyfikserkompisen sin til å lage et intervju med ham ut av det blå, selv om jantenorge gjerne vil tenke sånn.
|
|
|
#9 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tenker også at det er flere ting på gang her. Man meler hverandres kake? Ari slipper ny bok, partyfikser trenger blest, forlag trenger blest, nytt magasin trenger blest, stylister trenger jobb og de har det sikkert gøy underveis. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
guru advisor
|
Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Hvis man virkelig mener de tingene der, Kirsebær, på 100% ekte, så rimer det ikke med å la seg avbilde slik han gjør. Han prøver så febrilsk å være så annerledes og mystisk at det bare ikke blir noe orginalt igjen, synes jeg. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Jeg er ikke enig med bæret. Jeg tror han faker. Sånn fra en som er flink å fake til en annen.
|
|
|
#13 |
|
Glamorøs
|
Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Jeg syns det blir litt fjernt å synse om han har et reelt alkoholproblem eller ikke, bare fordi han snakker om det i media. Jeg er ganske sikker på at Ari Behn er ekte for Ari Behn, og jeg syns ikke dette intervjuet er spesielt rart, eller virker som det er løgn fra ende til annen. Han er steinerbarn, og ikke blant de verste.
|
|
|
#14 |
|
Smugleser
|
Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Fritt etter husken; mener jeg leste i dag (rekker ikke sjekke nå) at han endte opp med Märtha og tre barn ut i fra en "prosaisk forelskelse i en vidunderlig Askerjente".
|
|
|
#15 |
|
intro
|
Sitat fra artikkelen:
|
|
|
|
#16 |
|
Smugleser
|
Takk, Elinblu, da skal jeg moderere meg litt. Tror jeg.
|
|
|
#17 |
|
Live and let live
|
Jeg aner ikke om Ari er ekte eller ikke, det er ikke det saken gjelder for meg. For meg er det naturlig å reagere når noen sier de er deprimert og drikker på dagtid når de har barn. Barn blir påvirket av foreldres alkoholinntak, og det er bekymringsverdig. Jeg skrev det med at det er mest vanlig å skamme seg og holde missbruk skjult og konkluderte med at det sikkert ikke er grunn til bekymring siden han kringkaster det. Det var en høyttenking rundt bekymringen min som jeg konkluderte med at jeg skulle legge fra meg.
|
|
|
#18 |
|
Glamorøs
|
Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Men altså, hva er det å le av? Forelskelsen hans er vel ikke noe mer uvanlig enn andres? Følelsene er jo de samme om de går fra en forfatter til en prinsesse, eller en kontorarbeider i NAV til en lærer, liksom.
|
|
|
#19 |
|
Smugleser
|
Jeg synes det var morsomt. Når jeg leser "prosaisk" om en forelskelse, så ser jeg for meg noe dagligdags, kanskje fjortisaktig, ikke dypt alvorlig og lignende. Når det kommer fra en mann som skriver bøker der det samme forholdet vel også har blitt beskrevet i retning av lysfontener etc (igjen; fritt etter husken - og det er ulempen med passe engasjement over disse menneskene) synes jeg ordbruken blir nokså latterlig.
|
|
|
#20 |
|
Shake it out!
|
Sv: Ari, deprimert alkoholiker eller mann med evnen til å lage snakk?Jeg synes at verden trenger sånne som Ari Behn og ikke bare A4-mennesker
|
![]() |
|
|