Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kom for sent til flyet, ble nektet å reise

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-09, 10:12   #61
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.924
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reise

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

På grunn av det bustete håret?

Hm, ja?

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 10:26   #62
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.475
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reise

Altså, hadde jeg kommet for sent til et fly hadde jeg ikke vært frekk nok til å stå fram i avisen og påstå at det var dårlig service av flyselskapet Jeg hadde heller skammet meg i stillhet på egenhånd....

Es muss grenzen sein!!

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 12:01   #63
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.821
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reise

Klarer ikke oppdrive mye sympti for dama, kjenner jeg.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 20:54   #64
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reise

Mulig at man kan argumentere med at flyselskapet ikke tar stort nok hensyn til "dumme" folk, og at det ennå klarere burde komme fram hvor tidlig ute man skal være.

Det står vel på nettsidene når man bestiller billettene. Jeg sjekket nå en e-kvittering fra Norwegian, og der står det bare hvor tidlig man skal sjekke inn - ikke når man skal være ved gate. Så ja, de gir beskjed om det ved bestilling, men det finnes tydligvis en del folk som trenger dette presentert ennå klarere.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-09, 00:37   #65
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kom for sent til flyet, ble nektet å reise

Har ingen som helst sympati for damen. Hun kom for sent.Punktum. Flyet har dessuten lov til å pushe fra gate 10 min. FØR oppsatt avgangstid, så hun har bare seg selv å takke.

Når det gjelder passasjerer som har innsjekket bagasje og ikke møter til avgangen, så har flyselskapene forholdsvis effektive rutiner for kjapt å finne bagasjen som skal av. Forsinkelse blir det ja, og hadde det vært opp til meg så burde det være straffbart å sjekke inn bagasjen for deretter å "forsvinne". Det koster tid og penger og venting for alle.
Bagasje-identifisering foregår kun dersom man ikke finner den innsjekkede bagasjen. Da tømmes hele flyet for bagasje og alle passasjerer som er ombord må peke ut sin egen koffert. Denne metoden er svært tidkrevende og forsinker veldig. Naturlig nok.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no