Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Om du hadde superkrefter

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-09, 17:25   #1
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du hadde superkrefter

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Jeg hadde ønsket meg evnen til å flytte på ting ved tankekraft, samt evnen til å høre hva andre tenker.

Eller forresten... kanskje ikke det siste. Når jeg hører hva folk får seg til å si, er jeg ikke sikker på om jeg ville hørt hva de TENKER.

Men evnen til å flytte på ting.. oh yes!

...kjenner at den evnen hadde vært kjekk, ja :sitter her og burde satt inn i oppvaskmaskinen og hengt opp klær:

Gammel 09-10-09, 17:29   #2
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

...kjenner at den evnen hadde vært kjekk, ja :sitter her og burde satt inn i oppvaskmaskinen og hengt opp klær:

Nemlig. Til hjemmebruk særdeles praktisk.

Og hvis man holdt det lett skjult ute blant andre, så kunne man tillate seg en fiskedask en gang i blant, og ingen kunne vite at det var meg.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 18:11   #3
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Og hvis man holdt det lett skjult ute blant andre, så kunne man tillate seg en fiskedask en gang i blant, og ingen kunne vite at det var meg.

Åh-åh! Det hadde vært herlig i jobbsammenheng.

Gammel 09-10-09, 23:30   #4
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Men evnen til å flytte på ting.. oh yes!

Dette regner jeg med at jeg får til om ikke så lenge. Jeg er jo Matilda Wormwood. Må bare øve meg litt først ...

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 23:34   #5
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Å fly! Og så være kjempesterk.

Gammel 09-10-09, 18:52   #6
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

snåsamann hender hadde vært coolt, minus synsk og spøkelser og alt det der, bare sånn legg hånden på syk,trist,gal etc.-vips frisk.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 14:59   #7
Winall Youget
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

snåsamann hender hadde vært coolt, minus synsk og spøkelser og alt det der, bare sånn legg hånden på syk,trist,gal etc.-vips frisk.

skulle hatt hjernen i hendene også... hva skal man med den i hodet, lissom?...

Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 00:27   #8
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Alt som skulle til for å bli sammen med Edward Cullen.
Sterk, rask og en lynrask reaksjonsevne. Eller noe sånn.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 00:46   #9
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Elastigirl:

Gammel 10-10-09, 10:02   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åja. Helbredende egenskaper vil jeg ha.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:56.