|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gerd Liv Valla
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Selv om du går videre med livet ditt, og velger å ikke gå til sak, så vil ikke det si at du vil sitte stille på sidelinjen om noen går ut med en sak som er lik din, der det blir brukt løgner for å slå tilbake på kritikken den andre arbeidstakeren har kommet med. Da kan det være at det eneste riktige for deg er å stå fram til støtte for den som har sluppet bomben. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sist redigert av Silence : 24-01-07 kl 12:48. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
På den siste må du ha forbyttet ja og nei. Det har vært motsatt hver gang jeg har sjekket. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
fornyet
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gerd Liv VallaEr lei hele Valla jeg. Tror ikke en døyt på unnskyldningen hennes, og kan i grunnen ikke fordra henne. Minner meg om tidligere kollegaer. Gjør aldri feil og mener aldri unnskyldningene sine. Men det ser pent ut på papiret. Ryk og reis fra meg.
|
|
|
#7 |
|
Epikur
|
Sv: Gerd Liv VallaUff, jeg orker heller ikke å snakke mer om saken. Har fått altfor mye innsideinfo i det siste, og er redd for å trampe i salaten.
|
|
|
#10 |
|
er grønn og fin.
|
Signerer denne jeg.
|
|
|
#14 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Gerd Liv VallaMen det med at de andre slenger seg på med sine historier, det er vel kanskje ikke så spesielt? De har vel kanskje trodd at de var de eneste som var blitt utsatt for dette, og da må det jo kanskje være en liten lettelse for de, tenker jeg at andre har blitt utsatt for det samme, for da er det jo ikke deg det er noe i veien med lenger, men det er sjefen din som ikke har opptrått helt heldig alltid. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Stadig underveis
Enig! Dessuten så underbygger det Yssens påstander. Sist redigert av Nooria : 20-01-07 kl 20:49. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
sporadisk
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gerd Liv VallaUten å ha lest hele tråden...
|
|
|
#17 |
|
Sær og kresen
Yssa? Krysning mellom Valla og Yssen? I slekt med Hufsa?
|
|
|
#20 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Gerd Liv VallaValla virker som et ekte troll. Selv om hun er kvinne og muligens må jobbe hardere enn gutta, betyr ikke det at alle regler for god oppførsel opphøres. |
|
|
|
![]() |
|
|