|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Kjenner du noen som ikke har vannklosett? | |||
| Ja |
|
32 | 20,51% |
| Nei |
|
124 | 79,49% |
| Deltakere: 156. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
intro
|
Sv: Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?Nei, det har jeg aldri kjent - med mulig unntak for en bekjent som bodde i båt, men det var vel et slags vannklosett der også, kanskje.
|
|
|
|
#2 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?Øh Mim, vennligst les PM etter prikk, pliis. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Epikur
|
Sv: Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?
Det går fint, smukken. Du skal se de prikkene jeg får til hverdags.
|
|
|
#4 |
|
intro
|
Sv: Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?Jeg er overrasket over svarene her! Kunne aldri ha sett for meg at det var noen på min egen alder som var oppvokst med utedo. :drabantbyunge:
|
|
|
|
#5 |
|
Epikur
|
Samtidig kunne du sikkert fått plass til leiligheten din inne i storstua vår. Jeg syntes det var svært eksotisk å lese om folk i blokk. Stablet oppå hverandre, liksom. Wow! Naboer! Folk overalt! Hørtes veldig kult ut for en som måtte gå 3 km til nærmeste lekekamerat.
|
|
|
#6 |
|
er her
|
Sv: Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?Nei.
|
|
|
|
#7 |
|
Textrovert
|
Sv: Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?Jeg er også delvis vokst opp uten innedo. Da jeg var lita og vi bodde i loftsleilighet på Møllenberg i Trondheim, måtte vi ned fire etasjer, over gårdsplassen og ned i kjelleren for å finne do. Men det var vannklosett, i det minste. Da vi flyttet fra byen til landet for å ta over barndomshjemmet til stefaren min, hadde vi heller ikke innedo. Det tok et halvt år før de fikk bygd bad.
|
|
|
#9 |
|
Borte
|
Sv: Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?Nei, jeg kjenner ingen som ikke har vannklosett hjemme, men vet om flere som har hytte med utedo eller andre doløsninger enn vannklosett. Da jeg var liten bodde vi i et gammelt hus der doen var i kjelleren, men det var heldigvis inne i huset. Jeg var så redd for å gå på do kan jeg huske - hadde bøtte på rommet om natta så jeg ikke skulle tisse i senga.
|
|
|
#10 |
|
Epikur
|
Sv: Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?Det kommer vel helt an på hvor man kommer fra, tenker jeg. I drabantbyen der min sjels elskede er oppvokst er alle husene mer eller mindre like, alle har selvsagt innedo og alt som hørte til i et moderne syttitallshus. Jeg kommer fra et sted med mange gamle hus, mange med dårlig råd og helt andre krav til standard.
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?Jeg kjenner en fyr som bor noen mil utenfor Oslo, og som ikke har bad i det hele tatt. Ingen dusj, og ingen do inne. |
|
|
|
#12 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Min venninne, med utedo, bor i Oslo ...
|
|
|
#13 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?Mnja - besteforeldrene til mannen har forbrenningstoalett (Cinderella) i sommerboligen sin. De hadde utedo som var tapetsert med postkort for inntil 4-5 år siden. Utpå nyåret blir de tilknyttet kloakken.
|
|
|
|
#15 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?I min første egne leilighet var det ikke egen do, men fellesdo i oppgangen. Men det var vannklosett, da.
|
|
|
#16 |
|
♪♫♪♫♪♫♪♫♫
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
Sv: Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?Nei, kjenner ingen. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?Jeg har nettopp stiftet et bekjentskap med forbrenningsdo. De har innlagt vann, men ikke vannklosett. Storebror foretrakk potte da vi var der, men han ville mer enn gjerne trykke på knappen etter at potteresultatet var tømt i forbrenningsdoen. Spennende, men trenger liksom ikke sitte på det. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Spinnoff: Kjenner du noen som ikke har vannklosett?Nei, selvsagt. Bruker ordet "utedo" om alt som ikke er vannklosett, jeg, også sånne fine forbrenningsdoer, men det er selvsagt helt upresist.
|
![]() |
|
|