Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Årets julebordkjole

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-09, 22:28   #1
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Årets julebordkjole

Fin kjole.
Gjør det virkelig noe for så mange om man dukker opp i lik kjole som noen på julebordet/fest?

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-09, 22:35   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Var innom KappAhl idag - og kjolen var enda finere i real life!

Gammel 24-10-09, 23:08   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er rystet over hvor mange som mener seg hevet over KappAhl sånn til daglig.

Gammel 25-10-09, 13:40   #4
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Tror neppe folk mener de føler seg hevet over å handle på KappAhl til daglig.
Jeg for min del må 1 time i bil for å komme til KappAhl, så det er liksom ikke første prioritet.
I tillegg føler jeg at KappAhl på lik linje med en del andre kjedebutikker masseproduserer tøy, og jeg liker å ha noe som ikke veldig mange andre har. Jeg bor på et lite tettsted, og kommer det noe fint på en av de lokale butikkene her, kan du nesten være sikker på å treffe naboen i det samme du har kjøpt.........ikke noe gøy synes jeg da. Men det er nå smak og behag.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 13:50   #5
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ja, det skjønner ikke jeg heller. Jeg synes ikke KappAhl står noe tilbake for de andre billigkjedene.

Flott kjole, Robyn! Hvilken lengde er det på den?

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 19:12   #6
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Noba, her.

Ja, det skjønner ikke jeg heller. Jeg synes ikke KappAhl står noe tilbake for de andre billigkjedene.

Flott kjole, Robyn! Hvilken lengde er det på den?

Det ytterste stoffet (som er ganske så gjennomsiktig) går vel til kneet omtrent, underkjolen er litt kortere.

Tok den på meg i går kveld og svinset rundt her, jeg kan nesten ikke vente med å få bruke den. Det er lenge siden jeg har vært så forelsket i en kjole.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:50.