|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: Gir du prikker med tanke på å bringe mottageren "opp" eller "ned"? | |||
| Jeg tenker alltid på om dette kan påvirke den andre brukerens poengsum |
|
1 | 0,50% |
| Nja, tja. Noen ganger kanskje? |
|
23 | 11,50% |
| Hæh? Aldri falt meg inn |
|
161 | 80,50% |
| Næisj. Dustepoll |
|
15 | 7,50% |
| Deltakere: 200. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Er det dustepoll, så er det dustepoll.
|
|
|
#4 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Stiller i samme kategori som hvilke rekkefølge man tilfører smør, sukker og kanel på grøten.
|
|
|
#5 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?
|
|
|
#6 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?
Det trodde jeg også, helt til jeg lagde poll om det. Det kan visst gjøres på mange måter, og det er sterke meninger rundt det.
|
|
|
#7 |
|
Absolut ateist
|
Vel, de som gjør det på den ulogiske måten tar selvsagt feil.
|
|
|
#8 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Det har hendt.
|
|
|
#9 |
|
Off the map.
|
Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Dette er det jeg har likt aller best med FP. At det ikke er prikketråder her. Hverken som tigger om prikker eller som omhandler prikker, som om det liksom er så jævlig interessant å diskutere.
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#11 |
|
Har en bolle i ovnen
Medlem siden: Oct 2009
![]() |
Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Er helt ny så jeg har ikke fått med meg noe prikke greier enda
|
|
|
|
#12 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Nei.
|
|
|
#13 |
|
Tankefull
|
Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Nei, for gullfisk til å holde orden på slikt. :blubb blubb:
|
|
|
#15 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Nei, prikker for meg er en måte å gi og få tilbakemelding på. Poeng og rykte tenker jeg ikke på i den forstand.
|
|
|
#16 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Nope. Jeg skriver beskjeder på prikker eller gir tilbakemeldinger på ting jeg synes er bra. Synes prikkene er greie å bruke hvis jeg kommer sent i en diskusjon og ikke gidder å gjenta ting som allerede er sagt tusen ganger.
|
|
|
#18 |
|
ctrl+z
|
Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Det høres fryktelig sært ut. Det har jeg aldri tenkt på og jeg blir litt lattermild ved tanken på at noen faktisk har gjort det.
|
![]() |
|
|