|
|
|
|
#1 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Skrytetråd III
Jeg har også strikket den, i str 4 år, men min er da så mye kortere? Og en del videre, tror jeg. Jeg er ikke kjent som en som strikker særlig løst, så skjønner ikke helt hvor jeg har bomma. Men den sitter pent på likevel.
|
|
#2 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skrytetråd IIISelvkomponert bolero til størstejenta.
|
|
#3 |
|
One of These Days
|
Det er vanskelig å bedømme bredde og lengde utfra et bilde uten holdepunkter, da. Kjolen er ganske vid, og jeg har faktisk holdt meg til lengdemålet ogås. Størrelsen er ikke mer enn 2 år. Kjolen er ikke veldig stor. |
|
|
|
|
#4 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Joda, men den ser veldig mye smalere ut enn min
|
|
#5 |
|
...we have cookies
|
Sv: Skrytetråd IIIJeg har heklet ugler. Eller uglehoder. Brukt restegarn av ulik tykkelse og ulik kvalitet - det er liksom ikke så viktig - og så bare heklet i vei. Veldig greit prosjekt å ha med i veska når jeg mistenker at det kan bli noe venting (hos legen f eks). |
|
|
|
|
#7 |
|
...we have cookies
|
Det kan jeg. Du kan også finne oppskriften her om du vil laste den ned. |
|
|
|
|
#10 |
|
...we have cookies
|
Sv: Skrytetråd IIIJeg har strikket meg et nytt skjerf i Noro-garn. Jeg har et fra før, men det brukte jeg bare to nøster til så det ble litt kort og smalt. Dette er av fire nøster. Litt bredere og mye lenger. |
|
|
|
|
#11 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østfold
![]() |
Sv: Skrytetråd IIIJeg er ferdig med ullbukse og genser i Baby merino fra Drops. |
|
|
|
|
#12 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skrytetråd IIISå masse nydelig strikk
|
|
#14 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Der fant jeg mitt neste prosjekt. Kjempefint!
|
|
#15 |
|
Har kontroll
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
![]() ![]() ![]() |
Sv: Skrytetråd IIIGår mest i votter og lester her, ikke noe avansert. Og broderer en del. Er imponert over alle de utrolig flotte tingene dere lager!!
|
|
|
#16 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skrytetråd IIINy jakke:
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Skrytetråd IIISnuppa ville ha en dinosaur. Og hva gjør mor? Joda.. hun lager en dinosaur. Jeg fant ingen ordentlig forståelige mønster på Rex'n, så den ble litt sånn ut fra egen hjerne.
|
|
#18 |
|
Einsam
|
Sv: Skrytetråd IIIEtter jeg begynte med smykkelaging for noen år siden, har jeg vel over gjennomsnittlig mange smykker. Her er et lite utvalg, i mitt nye smykkeskap, som omsider er ferdig. Mangler en del armbånd og øredobber, men jeg får finne dem igjen der de har havnet.. Kjedene får jeg ha på stativ ved siden av i tillegg. Eller evnt selge noen snart...? |
|
|
![]() |
|
|