Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-11, 23:14   #1
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)

Sånn utover det så var bildene dårlige. De fra soverommet med kake var fx så hvite at det ikke var greit å danne seg et inntrykk av rommet.

Gammel 29-05-11, 10:24   #2
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Sånn utover det så var bildene dårlige. De fra soverommet med kake var fx så hvite at det ikke var greit å danne seg et inntrykk av rommet.

Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg likte det eller ikke. Veksler mellom "dette må da være en parodi på muffins-interiør-blogging", til "ha ha, det var kreativt" om de fallende bananene.

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 29-05-11, 11:44   #3
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Den med bananene: Her prøver de vel å få frem en stemning? Skille seg ut i markedet gjør de vel definitivt. I`m calling your inner bohem, liksom.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 28-05-11, 23:39   #4
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jah. Fritt for å være først til mølla ... http://www.finn.no/finn/torget/gisbo...nkode=28780209

Gammel 29-05-11, 13:54   #5
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Standard

Det jeg egentlig mente: til en interiørreportasje hadde bildene passet fint. Til en boligannonse synes jeg ikke de passer i det hele tatt. Like ille som slike stemnings- og detaljbilder enkelte meglere kjører på med; bilder av kranen på kjøkkenet, en skål sitroner eller stearinlyset på do.

Gammel 29-05-11, 14:01   #6
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Det jeg egentlig mente: til en interiørreportasje hadde bildene passet fint. Til en boligannonse synes jeg ikke de passer i det hele tatt. Like ille som slike stemnings- og detaljbilder enkelte meglere kjører på med; bilder av kranen på kjøkkenet, en skål sitroner eller stearinlyset på do.

Mm, og skulle liksom appellere til "alle" cupcakes-bakende unge mødre, menn som liker pølser, og folk som er opptatt av økologiske bær, meningsløst som boligannonse. Lurer på om det kan være tull, jeg.

Gammel 29-05-11, 19:33   #7
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Mm, og skulle liksom appellere til "alle" cupcakes-bakende unge mødre, menn som liker pølser, og folk som er opptatt av økologiske bær, meningsløst som boligannonse. Lurer på om det kan være tull, jeg.

Tenkte kanskje det var tull jeg også. Men om en vil selge leiligheten sin bør man gjerne ikke tulle, heller ha bilder som gir et godt inntrykk av leiligheten. Mem hva vet jeg, kanskje dette skaper oppmerksomhet og tiltrekker kjøpere?

Gammel 29-05-11, 14:51   #8
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg fikk en "Ari og Per"-følelse.

Éowyn er ikke aktiv  
Gammel 29-05-11, 20:57   #9
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Kake i senga og uttynna blod i badekaret? Æsj.

Gammel 29-05-11, 21:36   #10
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tråden har for lengst passert 1000 innlegg og stenges

Gammel 08-12-10, 22:55   #11
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Oioioi.. hvor la jeg ibuxen..????

Bare sånn for å spørre? Hva i huleste tenkte det kvinnemennesket(ja for det MÅ ha vært en kvinne) med da hun valgte farger og mønstre????? hun må jo ha vært besatt av djevelen selv...

absalone.. jeg må få linken!!!

SpetakkelRandi er ikke aktiv  
Gammel 08-12-10, 23:11   #12
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Ser at det er en på markedplassen her inne som trenger hjelp mot spysyke. Tror jeg også trenger det og noe mot svimmelhet også. For dette kan jo ikke være et hjem?!

Pelikan er ikke aktiv  
Gammel 08-12-10, 23:17   #13
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

Oioioi.. hvor la jeg ibuxen..????

Bare sånn for å spørre? Hva i huleste tenkte det kvinnemennesket(ja for det MÅ ha vært en kvinne) med da hun valgte farger og mønstre????? hun må jo ha vært besatt av djevelen selv...

absalone.. jeg må få linken!!!

Denne boligen var faktisk på nyhetene da den lå ute, datteren i huset fortalte om sine foreldre og oppveksten i hjemmet. Det var faren som tapetserte, mor hadde ikke stort hun skulle sagt - mener i allefall at det var slik, og at jobben som er gjort der inne er helt suveren; sjelden det tapetseres så godt/pent, altså som i utført arbeide. Fargevalg og mønter er jo en helt annen historie! Det gikk vel litt sport i det tenker jeg! Men det var jo i tiden, om enn overkill x 10.

Gammel 09-12-10, 08:54   #14
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Denne boligen var faktisk på nyhetene da den lå ute, datteren i huset fortalte om sine foreldre og oppveksten i hjemmet. Det var faren som tapetserte, mor hadde ikke stort hun skulle sagt - mener i allefall at det var slik, og at jobben som er gjort der inne er helt suveren; sjelden det tapetseres så godt/pent, altså som i utført arbeide. Fargevalg og mønter er jo en helt annen historie! Det gikk vel litt sport i det tenker jeg! Men det var jo i tiden, om enn overkill x 10.

det hadde jeg aldri trodd!!!!

SpetakkelRandi er ikke aktiv  
Gammel 09-12-10, 00:17   #15
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På åttitallet var jeg veldig misunnelig på folk som hadde slike fine bad:

Guava er ikke aktiv  
Gammel 09-12-10, 09:56   #16
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

På åttitallet var jeg veldig misunnelig på folk som hadde slike fine bad:

Husker jeg også var det. Svigermor har fortsatt badet vist over. Samme tapet, gulvbelegg og lignende innredning. Er ikke lenger misunnelig.

Gammel 09-12-10, 10:05   #17
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

De glemte kanskje å rosemale vasken, men de husket iallefall å få med seg rørene. Pent pakket inn i tapet.

skyfri er ikke aktiv  
Gammel 09-12-10, 11:27   #18
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

De glemte kanskje å rosemale vasken, men de husket iallefall å få med seg rørene. Pent pakket inn i tapet.

Ja, du store! Han har faktisk tapetsert røyra i same slengen.

Gammel 09-12-10, 11:46   #19
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her er linken til reportasjen om "Tapethuset":
http://www.adressa.no/nyheter/trondh...cle1542704.ece

Enjoy!

Gammel 09-12-10, 13:33   #20
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

Tipper dei rosemalte dorullhengaren, for dei har tydeligvis ikkje funnet den igjen....

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:46.