|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)Sånn utover det så var bildene dårlige. De fra soverommet med kake var fx så hvite at det ikke var greit å danne seg et inntrykk av rommet.
|
|
#2 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)
Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg likte det eller ikke. Veksler mellom "dette må da være en parodi på muffins-interiør-blogging", til "ha ha, det var kreativt" om de fallende bananene.
|
|
#3 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)Den med bananene: Her prøver de vel å få frem en stemning? Skille seg ut i markedet gjør de vel definitivt. I`m calling your inner bohem, liksom.
|
|
#4 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)Jah. Fritt for å være først til mølla ... http://www.finn.no/finn/torget/gisbo...nkode=28780209
|
|
#5 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)Det jeg egentlig mente: til en interiørreportasje hadde bildene passet fint. Til en boligannonse synes jeg ikke de passer i det hele tatt. Like ille som slike stemnings- og detaljbilder enkelte meglere kjører på med; bilder av kranen på kjøkkenet, en skål sitroner eller stearinlyset på do.
|
|
#6 |
|
rakkarpus
|
Mm, og skulle liksom appellere til "alle" cupcakes-bakende unge mødre, menn som liker pølser, og folk som er opptatt av økologiske bær, meningsløst som boligannonse. Lurer på om det kan være tull, jeg.
|
|
#7 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
Tenkte kanskje det var tull jeg også. Men om en vil selge leiligheten sin bør man gjerne ikke tulle, heller ha bilder som gir et godt inntrykk av leiligheten. Mem hva vet jeg, kanskje dette skaper oppmerksomhet og tiltrekker kjøpere?
|
|
#9 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)Kake i senga og uttynna blod i badekaret? Æsj.
|
|
|
#10 |
|
Hertuginne
|
Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)Tråden har for lengst passert 1000 innlegg og stenges
|
|
#11 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)Oioioi.. hvor la jeg ibuxen..????
|
|
#12 |
|
Tåler regn
|
Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)Ser at det er en på markedplassen her inne som trenger hjelp mot spysyke. Tror jeg også trenger det og noe mot svimmelhet også. For dette kan jo ikke være et hjem?! |
|
|
|
|
#13 |
|
www.bomulls.no
|
Denne boligen var faktisk på nyhetene da den lå ute, datteren i huset fortalte om sine foreldre og oppveksten i hjemmet. Det var faren som tapetserte, mor hadde ikke stort hun skulle sagt - mener i allefall at det var slik, og at jobben som er gjort der inne er helt suveren; sjelden det tapetseres så godt/pent, altså som i utført arbeide. Fargevalg og mønter er jo en helt annen historie!
|
|
#14 |
|
Møllspist fletthurpe
|
|
|
#16 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Husker jeg også var det. Svigermor har fortsatt badet vist over. Samme tapet, gulvbelegg og lignende innredning. Er ikke lenger misunnelig.
|
|
#17 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Ja, du store! Han har faktisk tapetsert røyra i same slengen.
|
|
#19 |
|
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi som fascineres av bildene på Finn.no (FP-versjon)Her er linken til reportasjen om "Tapethuset":
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Tipper dei rosemalte dorullhengaren, for dei har tydeligvis ikkje funnet den igjen....
![]() |
|
|