|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Barnevernet - barn med fedmeproblem (VG)
Kanskje. Det er vel ikke helt avklart. Jeg syns pendelen svinger voldsomt på det der. Uansett gå det an å drikke skummet eller ekstra lett melk. Da får man masse av gevinstene, uten fettet.
|
|
|
#4 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Barnevernet - barn med fedmeproblem (VG)
Det er sant. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnevernet - barn med fedmeproblem (VG)Som Polyanna sier så er det ikke barnevernet som avgjør dette alene.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#7 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnevernet - barn med fedmeproblem (VG)Jeg skjønner hva du mener, bina. Men jeg tror man heller er nødt til å forbedre systemet fremfor å lufte alt i media. At sakkyndige skal oppnevnes av en uavhengig instans og at deres vurderinger skal gjennomgå lik kontroll som det man gjør i straffesaker er en ting jeg tror ville ha vært positivt.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
![]() |
|
|