Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Hvor mange kalorier er lovlig pr dag

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-09, 20:01   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange kalorier er lovlig pr dag

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg har vært på vektklubb.no da jeg veide ca 87 og trente lite, da lå jeg på 1330 om dagen ca. Jeg fikser det ikke, jeg er ikke istand til å leve på så lite, jeg blir faktisk fysisk dårlig av det.

Samme her, og det teiteste er jo at man må knipe så voldsomt inn på sunne matvarer som nøtter, avokado, makrell i tomat osv når man lever på svært lite kalorier. Noen på kurset ble jo livredde for å ta tran hver dag, fordi det inneholdt så mange kalorier.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 21:15   #22
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.078
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange kalorier er lovlig pr dag

Interessant det dere skriver. Jeg må si jeg er litt forvirret. Jeg lever nå på det jeg har levet på de siste ukene, og det tilsvarer en 14-1500 hver dag. Nå driver jeg visst me to ting samtidig, litt lavkarbo og litt matveiing hos Grete, så jeg vet ikke helt jeg.
En ting er i hvert fall sikkert, jeg står på stedet hvil med vekta mi. Har ikke gått ned en kilo.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 21:27   #23
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mange kalorier er lovlig pr dag

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Interessant det dere skriver. Jeg må si jeg er litt forvirret. Jeg lever nå på det jeg har levet på de siste ukene, og det tilsvarer en 14-1500 hver dag. Nå driver jeg visst me to ting samtidig, litt lavkarbo og litt matveiing hos Grete, så jeg vet ikke helt jeg.
En ting er i hvert fall sikkert, jeg står på stedet hvil med vekta mi. Har ikke gått ned en kilo.

Da bør du prøve å øke bittelitt på kalorimengden for å se om det hjelper på forbrenningen din. Det tipset fikk jeg av bla. Skvetten som har veildig peil. Det funket som rakkern !
Jeg har også i all hovdesak holdt meg ganske så lavkarbo på GR uten problemer.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 21:30   #24
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange kalorier er lovlig pr dag

Signerer Susse, øk litt på kalorimengden.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 21:38   #25
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.078
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange kalorier er lovlig pr dag

ØKE? ok. Hehe. Da har jeg gjort det idag, lørdag er jo en fin kaloridag
Men da er det vel viktig med sunne kalorier, som nøtter, og andre ting som er nevnt over her? Syns forbrenningen har vært litt treig i det siste...

Men for å bli riktig ekkel, hvor mange ganger gjør man nr 2 i løpet av dagen hvis man har høy forbrenning? to?

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-09, 21:43   #26
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange kalorier er lovlig pr dag

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

ØKE? ok. Hehe. Da har jeg gjort det idag, lørdag er jo en fin kaloridag
Men da er det vel viktig med sunne kalorier, som nøtter, og andre ting som er nevnt over her? Syns forbrenningen har vært litt treig i det siste...

Øke på den sunne maten du spiser, rett og slett. GR har jo flere menyer du kan gå etter, tror det ligger endel på vektklubben.no. Jeg ville også økt, om man spiser for lite senkes forbrenningen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no