|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hva ønsker du deg / får du fra mannen?Jeg hadde tre ting jeg ønsket meg. En av de har jeg fått allerede fått, en Nespresso maskin.
|
|
|
#2 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva ønsker du deg / får du fra mannen?Jeg ønsker meg aller mest ny klokke
|
|
|
#4 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva ønsker du deg / får du fra mannen?
Heter Tissot PRC100 Quartz Lady Diamonds nr: T22.1.181.21. Koster 8295,- i Protid-butikkene.
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ønsker du deg / får du fra mannen?
Gjett hvem som fikk en sånn av mannen sin for to år siden?
|
|
|
#6 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hva ønsker du deg / får du fra mannen?Jeg har kun uttalt ett ønske og det er en Bergans dunkåpe.
|
|
|
#8 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Nov 2008
![]() |
Sv: Hva ønsker du deg / får du fra mannen?Ønsker meg skitøy, undertøy, gavekort på "velvære", klær. Tenker jeg får undertøy eller gavekort. Han er som regel sent ute med å kjøpe. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Peppy!
|
Sv: Hva ønsker du deg / får du fra mannen?Han har ikke spurt meg hva jeg ønsker meg, og det er så smått bekymringsfullt. Jeg har jo tusenvis av ting på gavelisten i år! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
Sv: Hva ønsker du deg / får du fra mannen?Vi kjøper nytt kameraobjektiv til oss selv fra ungen, og så gir vi noen mindre gaver til hverandre. Hun (mannen, må vite ;-) får ullvotter, jeg ønsker meg et par DVD-er, en ulltrøye, hansker og fancy sjokolade. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hva ønsker du deg / får du fra mannen?Jeg ønsker meg mest en fatboy
|
|
|
#12 |
|
Drømmer
|
Sv: Hva ønsker du deg / får du fra mannen?En ny jakke Sist redigert av Chablis : 16-12-09 kl 21:13. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Hva ønsker du deg / får du fra mannen?Vi skal vel kjøpe spillkonsoll som fellesgave til familien, men hvis ikke hadde jeg ønsket meg ullundertøy fra Kari Traa.
|
|
|
#14 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ønsker du deg / får du fra mannen?Jeg vet egentlig ikke hva jeg ønsker meg. Er det noe jeg trenger, så kjøper jeg det.
|
|
|
#15 |
|
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Sv: Hva ønsker du deg / får du fra mannen?Jeg har lenge ønsket meg klokke, men jeg har ikke vært spesifikk på merke osv., så tviler på at jeg får det.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hva ønsker du deg / får du fra mannen?Jeg sitter her og skriver på julegaven min, jeg
|
|
|
#18 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hva ønsker du deg / får du fra mannen?bergans myrull ladycoat.
|
|
|
#19 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva ønsker du deg / får du fra mannen?Aner ikke hva jeg får men ønsker meg morgenkåpe, brun dunkåpe fra The North Face, perleøredobber, ansiktskrem fra Clearins, ansiktsmaske, bodylotion, dusjsåpe og sånt dill.. kokkekniv, kokebok med litt moderne middagsoppskrifter, at et av bryllupsbildene blir til lerrettsbilde/maleri... at han sørger for barnevakt og at vi gjør noe sammen uten barn.
|
|
|
|
#20 |
|
Glad
|
Sv: Hva ønsker du deg / får du fra mannen?I fjor fikk jeg en skjærefjøl i glass, pluss noe annet kjøkkengreier han selv trengte, i påvente av at han fant det jeg egentlig skulle få. Det fikk jeg aldri, så jeg håper det ligger noe litt mer spennende under treet i år.
|
![]() |
|
|