Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet med

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-09, 14:37   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet med

Men sånn generelt så tror jeg ikke jeg ville likt å leve med en kjendis, punktum. I hvert fall ikke en veldig opphauset og bejublet en. Jeg tror det er umulig å komme helskinnet fra en tilværelse som idol. Jeg hadde i hvert fall blitt meget selvopptatt og usympatisk etter en tid med dyrking...

Gammel 15-12-09, 16:26   #2
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Det er jeg helt enig i

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Men sånn generelt så tror jeg ikke jeg ville likt å leve med en kjendis, punktum. I hvert fall ikke en veldig opphauset og bejublet en. Jeg tror det er umulig å komme helskinnet fra en tilværelse som idol. Jeg hadde i hvert fall blitt meget selvopptatt og usympatisk etter en tid med dyrking...

gnuri er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 14:43   #3
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Poeng til Polyanna.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 14:45   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Word.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 15:22   #5
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Knut Nærum.

Ellers var Obama og Gahr Støre også gode alternativ.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 16:27   #6
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

jah- han er så herlig tørrvittig

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Knut Nærum.

.

gnuri er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 15:33   #7
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Mange kjekkaser her. Men Kåre Magnus Berg altså? Er det bare jeg som synes han er utrolig slitsom? I BarneTV er han absolutt bare opptatt av å få fokus på seg selv, fremfor å underholde barna?

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 15:35   #8
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Men Kåre Magnus Berg altså? Er det bare jeg som synes han er utrolig slitsom?

Ingen favoritt her heller.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 15:38   #9
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Mange kjekkaser her. Men Kåre Magnus Berg altså? Er det bare jeg som synes han er utrolig slitsom? I BarneTV er han absolutt bare opptatt av å få fokus på seg selv, fremfor å underholde barna?

Jammen, det er jo det som er greia hans - å være barnslig opptatt av seg selv og å vinne og sånt. Tror de fleste barn tar den, og plasserer den i kategorien "barnslige voksne". Jeg synes han er kjekkas. Og morsom.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 15:39   #10
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Kanskje barna tar det. Jeg synes bare det er mas mas mas fra han. :gammel og treg:

Gammel 15-12-09, 15:50   #11
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Kanskje barna tar det. Jeg synes bare det er mas mas mas fra han. :gammel og treg:

Jeg tåler heller ikke han.

Og gruer meg til han skal være i julemorgen nå framover. Skulle heller ønsket at vi hadde fått Nissa tilbake.

Gammel 15-12-09, 15:41   #12
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes Kåre Magnus Bergh er helt fantastisk som barne-tv-vert. Utrolig vinnende vesen og komisk på mange nivå. Men det er mulig jeg synes han er morsommere enn ungene synes.

Gammel 15-12-09, 15:41   #13
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes Kåre Magnus Bergh er kjekk, men han var tidvis skrekkelig pinlig og fjollete i Idol. Sånn sett passer han nok bedre på barne-TV enn i senga mi, i alle fall.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 15:45   #14
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg synes Kåre Magnus Berg er kjekk, men han var tidvis skrekkelig pinlig og fjollete i Idol. Sånn sett passer han nok bedre på barne-TV enn i senga mi, i alle fall.

Betyr det at man kan se på Idol som nåløyet inn til senga di, Elinblu?

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 15:48   #15
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Betyr det at man kan se på Idol som nåløyet inn til senga di, Elinblu?

Ikke akkurat.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-09, 15:44   #16
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Standard

Altså, jeg vil ikke ha ham i senga mi, heller.

Gammel 15-12-09, 15:47   #17
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes bare han er fjollete. Objektivt sett pen, men ikke tiltrekkende. Det må være en viss mandighet, altså.

Gammel 15-12-09, 15:48   #18
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Standard

av Idol-Elin.

Jeg setter meg på en mosetue på Arne Næss sr., og filosoferer om livet mens stillheten råder, så kan dere løpe etter Kåre Magnus.

Gammel 15-12-09, 16:09   #19
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Standard

Jeg setter meg på en mosetue på Arne Næss sr.,

Arne Næss sr.? Ja, han er kanskje for en mosetue å regne nå.

Gammel 15-12-09, 16:11   #20
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Standard

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:28.