Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vintersko som ligner Viking Thermo

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-09, 09:58   #1
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.978
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Vintersko som ligner Viking Thermo

Finnes det?

Minsten er så glad i sine Viking Thermo. Han vil ikke bruke andre vintersko.
Jeg mistenker han liker den gode plassen han har i thermoene og at de er lette å få på.



Finnes det en type vintersko som ligner thermoene, slik at han har et alternativ når det blir mange kuldegrader?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 10:32   #2
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vintersko som ligner Viking Thermo

Vi har kjøpt Kamik Snowkone til guttene. De skal visstnok holde ned til -32 grader.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 10:37   #3
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vintersko som ligner Viking Thermo

Mange er nok like lett å få på, men når det gjelder tyngde så mister du snart fordelen med Viking Thermo. De fleste blir raskt tyngre på foten. Men hva med disse fra Superfit:



Ikke så vanskelige å få på, kjempevarme og ekstremt lette.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 11:36   #4
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.793
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vintersko som ligner Viking Thermo

Superfit er suverene!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 13:14   #5
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.978
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vintersko som ligner Viking Thermo

De snowconene tror jeg garantert han liker. Han liker sko som ser ut som støvler. Hvor er de å få tak i tro? Eller kan de bare bestilles fra nett?

Superfit liker jeg godt. Kanskje jeg skal ta han med og prøve et par? Sjansen for at han vil bruke de er vel større om han får bestemme selv.
Dronningen: Ve du hvor vi får tak i Superfit i nærheten av der vi bor nå? Den butikken jeg pleide kjøpe de i er nedlagt nå.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 13:18   #6
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vintersko som ligner Viking Thermo

Jeg bestilte fra Brandos. Gratis frakt og så utrolig bra utvalg. De er store i str, dvs. jeg ville kjøpt samme str. som han bruker i vanlige sko. Du kan jo la ham peke på selv hvem han liker på nettet.

Snowkone vet jeg de hadde på Barnas Hus på Sandvika storsenter. Jeg syntes de var litt tunge, så da gikk vi for Viking sine i stedet. Ellers er vel de også rimeligere fra USA.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 15:00   #7
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vintersko som ligner Viking Thermo

Jeg kjøpte Kamikene på Sport1 her i byen, men det var konkurssalg og jeg kjøpte de to siste parene. Hvis det er Sport1 der du bor kan du jo sjekke der?

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no