|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Klassen til eldste har alltid godteri siste skoledag. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Her kan man ha med godteri for 20 kr på siste skoledag.
|
|
|
#5 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Her kan de ha med brus, salt snacks og julekaker....
|
|
|
#6 |
|
Søkende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Her har de med kjeks, kaker, potetgull og brus. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Godteri for 20 kroner? Det kan forklare den lange køen av skoleunger på butikken i morges. Samtlige kjøpte sjokoladeplater på 200 gram (alle kostet 19,90).
|
|
|
#8 |
|
flisespikker
|
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Jeg har ikke hørt noe om at de skal ha med noe spesielt, så det har han ikke. Helt nulltoleranse har de ikke på skolen, de får noen ganger kjeks i ulike sammenhenger, og St. Nicholas kom med små godteposer til dem forrige mandag.
|
|
|
#9 |
|
Textrovert
|
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Vi fikk beskjed om å ta med frukt til felles fruktfat og ev. 0,5 liter brus for den som likte det. Jeg hadde ikke reagert om de hadde sagt at det var lov å ta med godteri. :laidback:
|
|
|
#10 |
|
ctrl+z
|
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Jeg hadde heller ikke reagert om det var regelen med godteri, men jeg synes det er bedre uten.
|
|
|
#11 |
|
Off the map.
|
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?vi skulle ha med godteri for maks 30 kroner som skal samles inn og så skal det være godteri-buffet.
|
|
|
#12 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?De kunne vist ha med godteri for 20 kr. siste skoledag. Kjenner jeg Jonas rett vil han bli ekstatisk om han kan ha med en pose med popcorn.
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Her tar alle barna med seg 15 kr hver, også handler lærer inn 1 flaske brus til hver og litt felles godteri som de koser seg med. Det synes jeg er kjempehyggelig!
|
|
|
#15 |
|
Weeeee
|
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Er det ikke litt ironisk at de kan ha med seg en brus, men ikke en bit sjokolade?
|
|
|
#16 |
|
Rockesøster
|
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?
Jeg vil tro at det er av hensyn til renholdspersonalet de ikke får ha med seg brus, 15-20 småinger med hver sin brusflaske kan bli klissete. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Erfaren
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
![]() ![]() ![]() |
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Her på skolen skal de ha felles smørelunsje. Barna har blitt delt inni grupper og tar med brødmat, pålegg, smør og grønnt. I tillegg kan de ha med seg juice om barnet ønsker det. Lærerene laget til felles bord og en liten buffet der barna kan forsyne seg. Jeg synest det var et flott alternativ til snop og brus.
|
|
|
#18 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?De får ha med seg det de vil. Men ungene er utrolig bevisste og har med seg beskjedne mengder.
|
|
|
|
#19 |
|
blid
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Her er det ikke siste skoledag før på tirsdag. Hos har alle barna med en sort pålegg hver og lærerne stiller med brød og drikke. De dekker langbord og har felles julelunsj.
|
|
|
#20 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Til kosetimen i dag fikk ungene her ha med valgfri drikke (vanligvis er det kun tillatt med vann, eller noe varmt på termos de dagene de er ute), og så skulle de ha med oppskåret frukt til felles fruktfat.
|
![]() |
|
|