|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Borte
|
![]() Sv: De 3 låtene som har betydd mest for deg?Det er umulig å nevne 3 låter som har betydd mer for meg enn andre låter.
Vesla (02) og Lillesøster (09) Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og Freedom's just another word for nothing left to lose Sist redigert av Røverdatter : 17-04-09 kl 07:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: De 3 låtene som har betydd mest for deg?
Enig! Det er altfor mange. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: De 3 låtene som har betydd mest for deg?Herlighet, dette er hemmelig altså. Men jeg bare elsker She s like the wind med Patric Swayze, oh herlige -90 tall. Ikke det at jeg elsker sangstemmen hans, men stemmningen. Oh ja, den kan få meg avgårde. Og forført (noen som ikke helt har skjønt det
![]() |
#4 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: De 3 låtene som har betydd mest for deg?
Jeg liker også sangene fra dirty dancing altså *er jo filmen med stor F det der*
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: De 3 låtene som har betydd mest for deg?Tre låter som betyr mye for meg:
![]() |
#6 |
One of These Days
|
![]() Sv: De 3 låtene som har betydd mest for deg?John Lennon med Imagine betyr masse, men orker ikke høre på den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: De 3 låtene som har betydd mest for deg?Bare tar tre sanger jeg ikke blir lei av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
![]() Sv: De 3 låtene som har betydd mest for deg?De tre jeg hører mest på for tiden: "Floden" med Bjørn Eidsvåg, "Under the Surface" med Marit Larsen og "Lullaby" med The Cure. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: De 3 låtene som har betydd mest for deg?- Question of Lust med Depeche Mode |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|