Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

De 3 låtene som har betydd mest for deg?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-07, 10:18   #1
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De 3 låtene som har betydd mest for deg?

Det er umulig å nevne 3 låter som har betydd mer for meg enn andre låter.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose

Sist redigert av Røverdatter : 17-04-09 kl 07:59.
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-07, 19:41   #2
Lilleville
Superduperaktiv

Lilleville sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Det er umulig å nevne 3 låter som har betydd mer for meg enn andre låter.

Enig! Det er altfor mange. Ei topp ti liste hadde og vært vanskelig...
Hmmm....Må tenke litt på denne merker jeg

Men skal innrømme at noen låter betyr mye pga. minnene rundt den. For meg er det f.eks The Doors "Love Street", The Beatles "Maxwell's silverhammer", SaltNPepa "Shoop"( ), "The Riddle" (Nick Kershaw?), Blur "Song 2", The Fugees "Killing Me Softly", Jeff Buckley "Last Goodbye", Nirvana "My Girl",
Mimre, mimre....

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-07, 05:04   #3
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Herlighet, dette er hemmelig altså. Men jeg bare elsker She s like the wind med Patric Swayze, oh herlige -90 tall. Ikke det at jeg elsker sangstemmen hans, men stemmningen. Oh ja, den kan få meg avgårde. Og forført (noen som ikke helt har skjønt det ), men drømme, kan jeg få lov til det -

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-07, 08:09   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av dutte, her.

Herlighet, dette er hemmelig altså. Men jeg bare elsker She s like the wind med Patric Swayze, oh herlige -90 tall. Ikke det at jeg elsker sangstemmen hans, men stemmningen. Oh ja, den kan få meg avgårde. Og forført (noen som ikke helt har skjønt det ), men drømme, kan jeg få lov til det -

Jeg liker også sangene fra dirty dancing altså *er jo filmen med stor F det der*

3 sanger jeg liker - nesten umulig å bare velge 3 egentlig!

Sarah McLachlan: Hold on
Anne Grete Preus: Hun lærer fuglene å synge
Unni Wilhelmsen: June...(eller stort sett alt av dama )

Ellers må jeg slå et slag for Dr. Kosmos...Mer skranglete sosialistrock skal du lete lenge etter!

Gammel 01-02-07, 14:23   #5
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tre låter som betyr mye for meg:

Tom Waits: Diamonds&Gold
(Den sangen kjørte seg inn i hjertet mitt for drøyt 20 år siden og var grunnlaget for mitt intense forhold til musikken hans.)

The Flaming Lips: Do You Realize?
(Jeg syntes det var en nydelig sang om livet og døden også før jeg snakket om den med en dødssyk venninne og oppdaget hvor mye den betydde for henne. Etter at hun døde, minner den meg alltid om henne.)

Bob Dylan: If You See Her, Say Hello (Fordi det er den bittersøteste sangen på den kanskje aller beste platen hans.)

Gammel 26-01-07, 20:16   #6
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

John Lennon med Imagine betyr masse, men orker ikke høre på den.

Erasure med Ship of fools, oh, forelskelse

The Doors med People are strange, mitt første møte med The Doors.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-07, 21:15   #7
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bare tar tre sanger jeg ikke blir lei av.

*Singed, seald, delivered - Stevie Wonder
*I know you by heart- Eva Cassidy (utrolig trist sang...)
*Walls- Susanne Sundfør. (Ny artist.. utrolig flink).

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 15:20   #8
Hempa
Aktiv

Hempa sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hempa er litt kul
Standard

De tre jeg hører mest på for tiden: "Floden" med Bjørn Eidsvåg, "Under the Surface" med Marit Larsen og "Lullaby" med The Cure.

De tre som har betydd mest for meg? Oi, den var vanskelig. Jeg kan i farten nevne "Never let me down again" med Depeche Mode, "Tir na Noir" med Vamp og "Under the Milkyway tonight" med the Church.

Hempa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-07, 23:51   #9
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

- Question of Lust med Depeche Mode
- Billie Jean med Michael Jackson
- Det meste med Madrugada

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:23.