|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som ser på The big bang theory?Ja har sett den fra første episode. ELSKER serien, og venter på hver episode. Både jeg og mannen har geek- og nerdetendenser, så den passer oss utmerket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som ser på The big bang theory?Her har vi dilla. Siste vi gjør før vi legger oss er å se en episode. Legger oss med et stort glis om munnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som ser på The big bang theory?
Det gjør jeg/vi også bevisst, fordi jeg får ofte triste/negative tanker om kvelden, og har funnet ut av Criminal Minds og lignende ikke hjalp, for å si det slik. Men å flire skikkelig er så godt, og da blir hodet så mye bedre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som ser på The big bang theory?Jeg har sett sesong 1 på DVD og sesong 3 på nett, men har ikke fått sett mye til sesong 2. Som tidligere aktiv i SF-miljøet i Norge, er det gøy å se en serie som vet hva den snakker om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Noen som ser på The big bang theory?Er det mange Star Trek-kommentarer i serien? |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Noen som ser på The big bang theory?
Jepp |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Noen som ser på The big bang theory?DA skal jeg laste ned! |
![]() |
![]() |
#12 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Noen som ser på The big bang theory?Har ikke fulgt med på en serie på flere år, men denne er kjempegøy!!
![]() |
#16 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som ser på The big bang theory?Elsker å se på den men typen liker ikke den.
![]() |
#17 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Noen som ser på The big bang theory?For dere som liker tittelsangen så ligger det mer av Barenaked Ladies på Spotify!!
![]() |
#18 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som ser på The big bang theory?Hører så mye positivt om denne, så den tror jeg skal foreslå for mannen. Vi pleier alltid ha en serie vi følger med på
![]() |
#19 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som ser på The big bang theory? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|