|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Jesus Camp
*nysgjerrig på hvilke miljøer dette skjer i* Det fødegreiene høres suspekt ut. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Jeg har stukket av fra en heftig camp i regi av "Ungdom i Oppdrag..."
|
|
|
#3 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Jesus CampI metodistkirken i Skien på begynnelsen av 80-tallet var det ellevilt Hattifnatten. Jeg følte meg skrekkelig ukomfortabel der og kuttet ut koret som egentlig var hyggelig rimelig kjapt.
|
|
|
#6 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Jesus CampScary:
|
|
|
#7 |
|
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jesus CampJeg har vært med i kor, og vært med koret rundt forbi i forskjellige menigheter på sørlandet. Har sett mye rart, og også blitt ganske skremt. Husker en gang vi var på gospelnight og skulle gå hjem. Da "måtte" vi bli frelst før vi gikk, for hvis vi møtte jesus på veien uten å bli frelst først, var kan ikke nådig!! ??? Husker jeg og venninnen min ble skikkelig redde, og ble kjørt hjem av kjæresten til storesøster.. Vi fikk også fortalt historier som likner dem man hører om djeveldyrkelse-ritualer. Som å se i speilet om natten, og se ansiktet til Gud kikke på deg. Var jo livredde for å kikke i speilet hvis vi måtte på do om natten - Det var voksne mennesker som sa dette til oss!
|
|
|
#8 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jesus CampSer linken over her, men finner ikke "filmen" inne på den siden. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#12 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Jesus Camp"I think Galileo did right when he gave up science for Jesus" (Fritt etter hukommelsen min)
|
![]() |
|
|