|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!Stemmer - jeg har sjekka oppvaskmaskina, det er ikke der.
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!I jakkelomma? Eller oppi heisstolen til Lillemann? I kottet med julekrybba? |
|
|
|
#4 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!
|
|
|
#7 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!Nope - ikke i noen av veskene.
|
|
|
#8 |
|
En Som Trener
|
Ja, altså, har du sjekket rett foran nesa di, eller har du bare sjekket alle andre plasser?
|
|
|
#9 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!Det er nok plassert veldig synlig, men du er så opptatt av å lete på gardinstenger, i søpper og sånn at du ser ikke skogen for bare trær.
|
|
|
#11 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!Rattata - tar du en prat med Lillemann? Kanskje han smugla det med seg i bagen før vi sendte ham av gårde med deg på fredag?
|
|
|
#12 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!Hvor blir det av alle de synske her inne når man trenger dem da?
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!Lillemann sier at hvis du skar av smøret på kvelden i går, og smøret, du og han lever i samme virkelighet hvor han dro til meg på ettermiddagen, så kan det da ikke være ham! |
|
|
|
#14 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!Jeg begynner å lure på om du har hatt smøret jeg også. Forrige helg var jeg på klubb, og hadde med meg Fantasi. Jeg tok det med meg inn og la det i trappa. Da vi skulle spille, senere på kvelden fant jeg det ikke. Vi lette høyt og lavt og i det hele tatt, det var borte. Etter å ha lett enda mer, sjekket vi i bilen og det viste seg at jeg aldri hadde hatt det med inn.
|
|
|
#15 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!He he - Lillemann har nok rett, ja i det med smøret altså.
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!I badeskapet? Eller i kopphånddukskap/skuff? |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!Jeg har ikke sjekket badet, det skal jeg tilstå.
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!Skittentøyskurven? Vaskemaskina? |
|
|
|
#19 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Du som har kontakt med de underjordiske/de overjordiske - hjelp!Blir spennende å se i morgen, når jeg går gjennom skittentøyskurven.
|
|
|
#20 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nuvel, si ikke det.
|
|
![]() |
| Emneord |
| skyll-brett-stapp |
|
|