Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gjør dere noe ekstra på Valentine’s day?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-10, 19:53   #1
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjør dere noe ekstra på Valentine’s day?

Opprinnelig lagt inn av mamsen3, her.

he he har faktisk jobbet som senterleder for kjøpesenter, og dermed planlagt aktiviteter og liknende for senter / butikker. ...De fleste produkter er et resultat av et ønske fra en definert målgruppe.

Jeg har jobbet med markedsføring av Valentine før de fleste kjøpesentre hadde tenkt tanken på denne dagen. Det var en bevisst politikk for å skape et marked her i Norge. Produktene kom da ikke som ønske fra en definert målgruppe, men som et tilbud til en definert målgrupe ut i fra analyser av markedet.

Det at mange har kastet seg på må bety at folk lot seg påvirke.

Selv feirer jeg ikke Valentine. Det er ikke blant de merkedager jeg har noe personlig forhold til.
Fastelavn feirer vi siden fastetiden er en viktig tid for oss og vi liker fastelavnstradisjoner.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 20:08   #2
Frk. Zaffisopp
Fullverdig medlem

Medlem siden: Feb 2010
Frk. Zaffisopp har et hav av muligheter foran seg
Standard

ok. Jeg var med å lansere et produkt for noen år tilbake. Produktet var tilvirket etter resultat av markedsundersøkelser .Vi ville avdekke behovet for produktet hos målgruppen, før det ble satt i produksjon. Deretter ble det satt sammen fokusgrupper av bla målgruppen som var med på å forme/ designe produktet.
Uten et behov hos målgruppen ville vi aldri satt produktet i produksjon.
Da det gjelder de komersielle merkedagene , er jo mye blitt adoptert fra andre land og tilpasset de norske markedet ?

Frk. Zaffisopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 20:10   #3
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet

Ulvhedina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Ulvhedina er litt kulUlvhedina er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av mamsen3, her.

få høre.........:-)

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg har jobbet med markedsføring av Valentine før de fleste kjøpesentre hadde tenkt tanken på denne dagen. Det var en bevisst politikk for å skape et marked her i Norge. Produktene kom da ikke som ønske fra en definert målgruppe, men som et tilbud til en definert målgrupe ut i fra analyser av markedet.

Det at mange har kastet seg på må bety at folk lot seg påvirke.

Selv feirer jeg ikke Valentine. Det er ikke blant de merkedager jeg har noe personlig forhold til.
Fastelavn feirer vi siden fastetiden er en viktig tid for oss og vi liker fastelavnstradisjoner.

Amen.

Gammel 04-02-10, 21:19   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Vil du fortelle litt mer om dette? :interessert:

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 19:46   #5
Frk. Zaffisopp
Fullverdig medlem

Standard

få høre.........:-)

Gammel 04-02-10, 19:53   #6
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, ingen spesiell feiring av hverken morsdag eller valentines. Mannen var så glad han slapp å huske morsdagen i år, for jeg hadde jo glemt farsdagen sist..... Sånn kan det gå.
Men svigermor bruker å lage gode fastelavensboller så vi drar vel dit

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 19:49   #7
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, vi markerer den ikke.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 19:50   #8
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei den dagen gjør vi ikke noe ut av. Mannen har bursdag i morgen, så er det jo morsdag som det hender at mannen gjær noe med. Så det holder.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 19:56   #9
Frk. Zaffisopp
Fullverdig medlem

Standard

GRATULERER til mannen !På morsdagen pleier jeg å få frokost på senga, servert av ungene. Ellers er det hjemmelaga gaver og kanskje en blomst eller noe av mannen.

Gammel 04-02-10, 20:06   #10
Manga

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Nei, jeg får som regel ikke med meg at det er Valentine engang og det blir i hvertfall ikke gjort noe ut av det her.

Gammel 04-02-10, 20:23   #11
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi markerer bryllupsdagen, dagen vi ble sammen og Valentines dag. Noen ganger med blomster, sjokolade, middag og sånt, andre ganger bare litt ekstra hverdagsromantikk.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 20:38   #12
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Nei.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 21:07   #13
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Nei, den feirer vi ikke. Gidder ikke.

Gammel 04-02-10, 21:11   #14
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vil ikke tvinges til å være romantisk denne ene dagen i året - sammen med "alle" andre. Det blir helt feil for meg det der...men så vet jeg at jeg er litt tvertimot også da...

Gammel 04-02-10, 21:14   #15
vixen

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Datoen forbinder jeg med amerikanske highschool- filmer/serier. Bruker ikke å markere det på noe vis.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-10, 21:17   #16
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Vi pleier å gå ut å spise og kose oss, bare vi to.
Nå skal vi det i morgen så det spørs om vi gjør det på Valentines i år, kan ikke være for mye alene ute

Gammel 05-02-10, 09:22   #17
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Vi har ikke noen faste Valentines-tradisjoner. Hender det vanker et kort e.l., men sjelden mer enn det.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 11:34   #18
Maki
Erfaren

Maki sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Nope, Valentin's day feirer vi ikke.

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-10, 12:11   #19
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

hehe... det får da være måte på feiringer i februar...

Med to barn med bursdag andre uka i februar så faller allerede morsdag sammen med feiring av de, nå også fastelavn.

Nå har jeg igrunnen ingen å gi valentinshilsen til heller nå, og morsdag har aldri blitt feiret (eller av og til har ungene laget et kort på skolen eller i barnehagen).

Eller nærmest vi har kommet morsdagfeiring er at JEG serverte mannen frokost på senga min aller første morsdag. (første morgen hjemme etter jeg kom tilbake fra barsel, og jeg var skrubbsulten, og han sov som en stein og ikke klarte jeg å vekke han )

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:54.