|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Gjør dere noe ekstra på Valentine’s day?
Jeg har jobbet med markedsføring av Valentine før de fleste kjøpesentre hadde tenkt tanken på denne dagen. Det var en bevisst politikk for å skape et marked her i Norge. Produktene kom da ikke som ønske fra en definert målgruppe, men som et tilbud til en definert målgrupe ut i fra analyser av markedet. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Sv: Gjør dere noe ekstra på Valentine’s day?ok. Jeg var med å lansere et produkt for noen år tilbake. Produktet var tilvirket etter resultat av markedsundersøkelser .Vi ville avdekke behovet for produktet hos målgruppen, før det ble satt i produksjon. Deretter ble det satt sammen fokusgrupper av bla målgruppen som var med på å forme/ designe produktet. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Endelig ferdigflyttet
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() |
Amen.
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vil du fortelle litt mer om dette? :interessert: |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Sv: Gjør dere noe ekstra på Valentine’s day?få høre.........:-) |
|
|
|
|
|
#6 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjør dere noe ekstra på Valentine’s day?Nei, ingen spesiell feiring av hverken morsdag eller valentines. Mannen var så glad han slapp å huske morsdagen i år, for jeg hadde jo glemt farsdagen sist..... |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Gjør dere noe ekstra på Valentine’s day?Nei den dagen gjør vi ikke noe ut av. Mannen har bursdag i morgen, så er det jo morsdag som det hender at mannen gjær noe med. Så det holder. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Fullverdig medlem
![]() |
Sv: Gjør dere noe ekstra på Valentine’s day?GRATULERER til mannen !På morsdagen pleier jeg å få frokost på senga, servert av ungene. Ellers er det hjemmelaga gaver og kanskje en blomst eller noe av mannen. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjør dere noe ekstra på Valentine’s day?Nei, jeg får som regel ikke med meg at det er Valentine engang og det blir i hvertfall ikke gjort noe ut av det her.
|
|
|
#11 |
|
En som trener
|
Sv: Gjør dere noe ekstra på Valentine’s day?Vi markerer bryllupsdagen, dagen vi ble sammen og Valentines dag. Noen ganger med blomster, sjokolade, middag og sånt, andre ganger bare litt ekstra hverdagsromantikk. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjør dere noe ekstra på Valentine’s day?Nei.
|
|
|
|
#14 |
|
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjør dere noe ekstra på Valentine’s day?Vil ikke tvinges til å være romantisk denne ene dagen i året - sammen med "alle" andre. Det blir helt feil for meg det der...men så vet jeg at jeg er litt tvertimot også da...
|
|
|
#16 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Gjør dere noe ekstra på Valentine’s day?Vi pleier å gå ut å spise og kose oss, bare vi to.
|
|
|
|
#18 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjør dere noe ekstra på Valentine’s day?Nope, Valentin's day feirer vi ikke. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
trenger lading
|
Sv: Gjør dere noe ekstra på Valentine’s day?hehe... det får da være måte på feiringer i februar...
|
|
![]() |
|
|