Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Passe på så han ikke blir homo ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-10, 08:10   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Passe på så han ikke blir homo ...

lekker overskrift vel..

Her en dag for litt siden var jeg på besøk til et vennepar. klumpen er kanskje litt påvirket av å bo med bare jenter så hvis han finner en hårspenne eller et smykke så skal han pynte seg og går rundt for at alle skal se hvor fiiiin han er.. han elsker også vesker og putter ting oppi også skal han "gå på tur"..

Dette venneparet har to jenter og en gutt og jentene er veeeeldig jentete og prinsesser og hadde derfor mye glitter og stas som Klumpen elsket. han pyntet seg meg hårpynt og jeg hjalp han med ørepynt og smykker og han storkoste seg og gikk rundt og ville alle skulle se hvor fin

Plutselig sier faren i huset at jeg må passe på så han ikke blir homo. jeg ler jo for jeg tror han spøker, men han er gravalvorllig. Og venninnen min nikker samtykkende.


Homo er vel ikke noe man kan BLI vel?
Og uansett så blir man vel ikke homo sånn av å leke med "jenteting". jeg blir litt oppgitt av slike holdninger...

Men så er jeg en som ikke hadde hatt noe problem av å gi poden rosa støvler om han var fast bestemt på at han ville ha det.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 08:15   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Passe på så han ikke blir Homo...

Sånne meninger er så harry at jeg får meg nesten ikke til å tro at noen i 2010 faktisk kan mene det. Jeg tror de tuller. Hvis de går rundt med sånne meninger, altså at homofile har blitt det av å pynte seg med hårspenner, så trenger de hjelp. Jeg kommer hvertfall til å få homofile barn etter deres syn. Storesøster går bare i "guttete" klær med Cars og lignende, mens lillebror elsker å ta på seg mine og storesøsters smykker, vesker er skikkelig favoritt osv.
Dessuten; det skinner jo veldig gjennom hvilke meninger de har om homofile om man på død og liv må passe godt på så ungene for all del ikke blir det. Det finnes jo ikke noe verre enn å bli homofil.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 08:19   #3
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Passe på så han ikke blir Homo...

Hehe. Morsomt.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 08:30   #4
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.407
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Passe på så han ikke blir Homo...

Han blir ikke homofil av å pynte seg med hva det nå måtte være. Han blir fin, han har det gøy, han leker! Det å leke at man er et annet kjønn er jo en helt vanlig del av oppveksten, jeg husker godt at jeg har vært gutt og pappa i rollelek, helt opp til puberteten.

Og dessuten. Om det viser seg at han er homofil, synes du det gjør noe? Er du redd for det? Jeg er nemlig ikke engstelig for om mine barn skulle vise seg å være homoseksuelle.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 08:34   #5
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.023
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Passe på så han ikke blir Homo...

tragisk. Lillebror her gjorde dette mye når han var liten. Lek er jo herming. Han kan troppe opp i kjole nå og men han kommer nå helst som sabeltann og konge nå som nesten fire åring. Før var det også dukker. Nå er det biler.. Vi lar de styre på vi. Bare de er fornøyde er vi fornøyde.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 08:38   #6
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Passe på så han ikke blir Homo...

Jeg er mest interessert i å gi mine barn et stort register å spille på når det gjelder kjønnsidentitet. Det tror jeg er sunt og bra, både for dem og for de de skal omgi seg med i framtida.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 08:44   #7
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Passe på så han ikke blir Homo...

Helt tragisk. Eller morsomt. Alt ettersom.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 08:47   #8
myr
Aktiv
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oppland
Innlegg: 228
myr er litt kul
Standard

Sv: Passe på så han ikke blir Homo...

Hehehe, herregud
Eldstemann her i huset er også fryktelig glad i å pynte seg med slike ting når vi er på besøk hos noen som har jenter. Og han er fryktelig glad i å leke hos kusinen sin som har SÅ mye fine jenteleker. Er ikke spesielt redd for at han skal "bli" homo av det

__________________
Mamma til
Turbo (04) og Lillebror (08)
myr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 08:49   #9
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Passe på så han ikke blir Homo...

Du, det hadde jeg tatt som en god spøk og ledd godt av, uansett hvor gravalvorlig de var. Hadde sørget for at de IKKE var i tvil om at jeg tok det som en spøk, kanskje hivd på noen ekstra kommentarer om rosa støvler og slikt...

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 08:52   #10
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Passe på så han ikke blir Homo...

Om barna min er hetrofile eller homofile er meg rennende likegyldig. Det viktigste for meg er vel at de får et godt liv.

Jeg blir bare satt ut at folk har slike holdninger. Og ikke minst at de uttrykker dem for andre.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 08:57   #11
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Passe på så han ikke blir Homo...

Man får bare le av det.

Vi var hos tannlegen med 3-åringen og da han skulle få velge leke etterpå valgte han et knall rosa armbånd. Jeg skulle kanskje nektet sånn i tilfelle han blir homo av det.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 09:01   #12
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Passe på så han ikke blir Homo...

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

Om barna min er hetrofile eller homofile er meg rennende likegyldig. Det viktigste for meg er vel at de får et godt liv.

Helt enig.


At folk får deg til å si sånt.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 09:10   #13
Crimina
L.F.C. supporter
 
Crimina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Innlegg: 3.858
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Passe på så han ikke blir Homo ...

Jeg har inntrykk av at noen mennesker i eldre grenerasjon kan si sånne teite ting. Min far har også sagt noe lignende en gang, at man må passe på så barna ikke blir homofile.

__________________
YNWA


Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 09:13   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.128
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Passe på så han ikke blir Homo ...

For det første: homofil er ikke noe man blir.

For det andre: so what? Er det krise om sønnen din eller min er homo?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 09:15   #15
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Passe på så han ikke blir Homo ...

Om min eller din sønn er homo, er meg revnende likegyldig.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 09:19   #16
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.842
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Passe på så han ikke blir Homo ...

Her i huset mente farmor at jeg ikke måtte la toåringen får leke med barbiedukker! For tenk hvis han blir homo! Jeg trodde det var en spøk, men hun mente det i fullt alvor. Det er passe rystende at det finnes folk som kan tro slikt i dette århundret.
Om han blir homo så er det helt greit for min del.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 09:25   #17
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Passe på så han ikke blir Homo ...

Når man ser hva som kan skje med homofile, jfr gutten som ble tent på da han var på fest, så er det for meg ikke revnende likegyldig om guttungen min blir homofil. Dvs. at det er ikke problematisk for meg, men i og med at det er problematisk for andre og i teorien dødelig for gutten, så håper jeg at det er noe han slipper å måtte slite med.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 09:52   #18
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Passe på så han ikke blir Homo ...

en liten avsporing.. kan man/jeg si RENNENDE likegyldig eller heter det bare revnende...

Sitron: dette kan jo faktisk skje alle som er annerledes og folk bestemmer seg for å mobbe/trakssere. Kunne like gjerne skjedd en svart ungdom, en jøde, en muslim, osv. J

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 09:52   #19
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Passe på så han ikke blir Homo ...

Nå er det særdeles liten sjanse for at sønnen min plutselig blir svart.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-10, 09:53   #20
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Passe på så han ikke blir Homo ...

ja men du skjønte vel poenget mitt?

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no