Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Plassering av bildelister

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-10, 20:57   #1
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Plassering av bildelister

Jeg skal ha noen bilder, et par telysholdere og litt pynt. Ganske små ting egentlig...

Gammel 10-02-10, 21:13   #2
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Du? har du sånn "kitt" som man bruker til å feste biler/plakater osv? Muligens du kan prøve å feste listene med det først, så får du en pekepinn... før du banker i veggen

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 23:11   #3
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Kanskje omtrent på linje som den øverste sprossen i vitrineskapet? litt vanskelig å se helt... Men spørs også litt hva du skal på listene? hvor store bilder? pynteting? Men jo, tror jeg ville hatt dem noe sånt.
Kommer til å bli fint!

Samme tenker jeg. Men vær forsiktig så de ikke kommer for høyt. Det er vanskelig å bedømme fra et bilde.

tror jeg ville hatt ca 15cm avstand kanskje?
men igjen: det spørs hva du tenker å ha på dem...

Enig.

Du? har du sånn "kitt" som man bruker til å feste biler/plakater osv? Muligens du kan prøve å feste listene med det først, så får du en pekepinn... før du banker i veggen

Så smart.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-10, 08:51   #4
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

du får legge inn noen "prøve" bilder også da, så vi kan se

Gammel 11-02-10, 12:44   #5
kiki

kiki sin avatar

kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har ikke kitt, så vi får prøve og holde de opp når vi er flere voksne. Kan hvertfall legge ut bilder når vi er ferdige.

Det enkleste er nok å kjøpe ny sofa.

Gammel 13-02-10, 20:26   #6
kiki

kiki sin avatar

Standard

Da har vi endelig fått opp listene. Jeg endte med å ommøblere halve stuen først. Det ble bare ikke fint med den stolen der uansett hvordan jeg så på det, så den flyttet jeg bort (til min manns fortvilelse). Nå står sofaen omtrent midt på veggen, så da ble alt så mye lettere.

Jeg er ikke helt fornøyd med det jeg har på listene, men det kan jeg jo forandre på etterhvert. Listene ble jeg veldig fornøyd med, så takk for alle tips!

(Se bort fra linseluset. )

Dette er det som står i rammene helt til høyre:

Gammel 13-02-10, 23:02   #7
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Det vart jo kjempebra!!

Gammel 14-02-10, 01:22   #8
Prilla
Superduperaktiv

Prilla sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Prilla er populærPrilla er populærPrilla er populær
Standard

Det vart jo kjempebra!!

Gammel 14-02-10, 01:29   #9
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ble veldig fint!

Gammel 14-02-10, 10:10   #10
kiki

kiki sin avatar

Standard

Takk takk. Så får det bli en rydderunde i dag. Ryddig blir det vel egentlig ikke før alle babytingene forsvinner fra stuen.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:17.