Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

FL/Y fra kartell

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-10, 19:45   #1
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: FL/Y fra kartell

Den hvite er lekker. Foreldrene mine har to stk ved siden av hverandre over kjøkkenøya og det er veldig fint, så jeg tror ikke det blir for mye med én over spisebordet.

Gammel 15-02-10, 20:05   #2
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har rød. Når man ser belysningen utenfra, ser det litt bordellaktig ut, men inne synes jeg lampen gir veldig behagelig lys, og jeg får ingen slike assosiasjoner. Liker den veldig godt!

Gammel 15-02-10, 21:01   #3
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Vi har jo den blå, så jeg kan ikke gi deg noe godt svar på hvordan lyset blir på de fargene du står mellom, men jeg hadde valgt hvit! Synes den hvite er utrolig kul og den vet jeg gir fint, og ganske varmt lys.

Vi har den jo på det bittelille gutterommet og den er stor, men kul stor. Den blir fin hos dere tror jeg!

Jeg tror forresten at FL/Y trenger dimmer. Det er fint å kunne dempe litt da den store pæra som er med er litt lysstoffrøraktignår man ikke kan dimme den

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:01.