Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor mye varmt tøy trengs til nyfødt?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-10, 12:58   #1
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Hvor mye varmt tøy trengs til nyfødt?

Her ramler det inn med gaver allerede før fødsel, og en av tingene vi har fått er en kjøredress i ull størrelse 56. Fin, men jeg har med vilje ikke kjøpt selv siden jeg mener vi klarer oss med det vi har. Giveren sa vi gjerne måtte bytte den, og siden fristen går ut snart må vi bestemme oss.

Vi har alt en hjemmestrikket Nøstebarn-heldress i silke/merino, i tillegg til at jeg har en i størrelsen over på pinnene. I tillegg har vi tre todelte strikkesett i alpakka og en tjukk, foret bomullssak fra Lindex eller noe slikt. Jeg ser ikke helt for meg at vi kommer til å være mye ute de første ukene, og i vogna har vi skinn og tepper og dyner. Det blir mest for bilkjøring til og fra butikken vi trenger å kle på så mye, tror jeg. Men det er fortsatt en stund til vårværet kommer, og hvis ungen likner foreldrene får vi nok brukt str 56 en stund.

Får vi bruk for enda en ulldress, ellers skal jeg like gjerne bytte den i en størrelse som kan brukes til høsten? Synes det er lite vits i å ha skapet fullt av tøy som ikke brukes ...

Bill. merk. "Åpenbart førstegangsmor"

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:52.