|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Ikke fra NM
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
![]() ![]() ![]() |
Sv: Laster ned filmer/tv-serierIkke min VLC
|
|
|
|
#3 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Laster ned filmer/tv-serierHar nettopp sett episode 2 av sesong 7 av Gilmore Girls. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
flisespikker
|
Sv: Laster ned filmer/tv-serier
En TV-serie. :hjelpsom: En av mine favoritter de siste årene. Jeg skrev litt om den i denne tråden (innlegg #6).
|
|
|
#8 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
hvor finner du et utorrent nedlastningsprogram? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Laster ned filmer/tv-serierDu kan f.eks. gå til download.com og søke på utorrent.
Tøs Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre. Sist redigert av Sitron : 05-02-07 kl 20:12. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Free Toy Inside!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Laster ned filmer/tv-serierEller du kan være drit lat og gå inn på TVLinks
Clubby Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel! Sist redigert av Clubby : 06-02-07 kl 16:10. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Har laget seg en tittel
|
Jeg skjønte ingenting nå, for jeg var sikker på at jeg hadde søkt på download.com og lastet ned derfra. Men så viser det seg at jeg leste denne tråden i går, og så har jeg drømt at jeg lastet det ned.
|
|
|
#13 |
|
Til tider hjulbeint
|
Sv: Laster ned filmer/tv-serierJeg jobber med slikt og for meg er ulovlig nedlasting det samme som om man skulle gått i butikken og stjålet, for det er tyveri det er. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
flisespikker
|
Jeg vet ikke om noen TV-serier man kan betale for å laste ned.
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002) Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it. Sist redigert av Skilpadda : 26-09-07 kl 20:25. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Administrator
|
Ryktet sier at iTunes kommer med videoinnhold til Europa i løpet av våren, men det spørs jo om amerikanske serier kommer der. Lov å håpe. Sist redigert av Skilpadda : 26-09-07 kl 20:25. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Laster ned filmer/tv-serierUten torrents hadde jeg aldri fått sett verdens beste serie; Heroes!! Den serien er ene og alene verdt den kriminelle løpebanen. :happycry:
|
|
|
#17 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Laster ned filmer/tv-serierJa, Heroes er fantastisk! Har spaaart på de to siste episodene til jeg skal være gressenke om noen dager - gleder meg sånn!
|
|
|
|
#18 |
|
Free Toy Inside!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Laster ned filmer/tv-serierHeroes er bare knall bra!! Har fått sett det i HD og kvaliteten er bare sinnsyk!
|
|
|
#20 |
|
flisespikker
|
Og veldig bra også!
|
![]() |
|