|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Eklektisk
|
Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?
Jeg er sikker på at du hadde trivdes godt i Bergen også, om det var det du hadde valgt. :er ikke bergenser, altså: |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Næh, jeg har vært nok i Bergen til at jeg vet at det nok ikke hadde vært så stas, klaustrofobi av fjellene og altfor langt unna, eh, verden. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Eklektisk
|
OK, Oschlo it is. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?Jeg syns heller ikke Operaen er det eneste argumentet for at jeg syns Oslo er best. For meg er det miksen av kultur, mangfold, lokalisering, klima, jobbmuligheter og en hel del annet. Slik det sikkert er for de aller fleste andre som har valgt anderledes enn oss også.
|
|
|
#6 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?Jeg har bodd både i Bergen og Trondheim, og det er helt forskjellige årsaker til at jeg valgte å flytte fra byene. Bergen flyttet jeg fra pga bergenserne. Sorry, men jeg var ikke særlig flink til å takle dem. Trondheim var en fantastisk by, men jeg taklet ikke mørket og det dårlige været. Trøndere derimot synes jeg bare det var supert å bo i by med.
|
|
|
|
#7 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?Jeg har for øvrig slept med meg en østlending til Bergen, og selv han nekter å bo i Oslo.
|
|
|
#8 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?Familien min har for øvrig tilknytning til en liten bøgd utenfor Mo i Rana.
|
|
|
#10 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jah, som voksent enkeltindivid elsker jeg Oslo Sentrum.
|
|
|
|
#11 |
|
I mål
|
Ok da |
|
|
|
|
|
#12 |
|
kamerat
|
Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?Jeg er født og oppvokst i Oslo og er veldig glad i sentrum.
|
|
|
#14 |
|
I mål
|
Ja, selvfølgelig |
|
|
|
|
|
#15 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oslo sentrum er Oslo S, Karl Johan og Aker brygge. Spør en hvilken som helst turist.
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja jeg er turist når jeg er i Oslo, og må jo innrømme at det er dette jeg ser på som sentrum, for det er jo vitterlig sentrum? Er det et annet sentrum, men det er ikke i sentrum? |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Ustabil
|
Neida, dette er turistsentrum. Det vil si egentlig aksene fra Oslo S til slottet, og fra Oslo S til Aker brygge. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
intro
|
Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?Jeg er også veldig glad i Oslo sentrum, og særlig de østlige delene (selv om jeg har min daglige gang i Homansbyen).
|
|
|
|
#20 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Hvor i Norge tror du det er best å vokse opp - og hvorfor?Jeg tror ihvertfall at jeg fostrer opp ungene mine på en bra plass. Ikke for den del, jeg tror vi kunne hatt det flott andre steder også jeg. Har ikke så mange kjepphester på at det ene er bedre enn det andre merker jeg, antar at det blir hva man gjør det til selv.
|
![]() |
|
|