|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Erfaringer med Toyota Yaris
Ja nettopp ja. Dermed blir vi sånne bøller som "kommer bak i BMW og vil forbi" (ref. Øystein Sunde).
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Erfaringer med Toyota YarisForeldrene mine hadde en Yaris, og den var veldig sneisen til småkjøring. Kunne parkere og snu på en 5-øring. Klatrer seg fint fram på vinterføre også. Men jeg synes ikke den var noe på landeveiskjøring altså. Kom man over 80 så var den ikke spesielt god å kjøre. Så det kommer litt an på bruken. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Erfaringer med Toyota YarisYaris er bedre som bybil enn som langkjøringsbil.
|
|
|
#6 |
|
Pauset
|
Sv: Erfaringer med Toyota YarisJoda.. men om man bor i byen og bruker den til helgeutflukter, så funker den vel tenker jeg. Sett i forhold til prisen mener jeg. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ute av drift
Sv: Erfaringer med Toyota YarisJa, selvsagt. Men om man skal kjøre 20 mil hver dag ville jeg valgt noe annet.
|
|
|
#8 |
|
Pauset
|
Nei jeg er ikke sikker på om jeg kommer til å bruke den hver dag en gang. Jeg er såpass lat at det kan hende den blir stående i garasjen om det snør mye etc. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Erfaringer med Toyota Yaris:åkkey:
|
|
|
#10 |
|
Pauset
|
Jøss. Vi hadde stappfullt bagasjerom etter å ha handlet for en 1000 kr i Sverige . |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Personlig pessimist
|
Virkelig? Tror ikke vi har en eneste 100 sone her. Og de langturene vi kjører til sørlandet går vel for det meste i 70-80 sone.
|
|
|
|
#12 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Cluet er å også bruke hulrommet UNDER bagasjerommet....
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Plassmessig er det vel en del forskjell mellom Yaris og Yaris Verso. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Erfaringer med Toyota YarisJeg har hatt Yaris og har vært kjempefornøyd med den altså.
|
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Erfaringer med Toyota YarisVi kjøres Yaris i hjemmesykepleien, og er strålende fornøyd alle sammen. De er små, lette å kjøre, man har god oversikt og man kommer seg seriøst frem overalt med den snertne lille saken, tilogmed i snømengder av dimensjoner og på glattholke.
|
|
|
#16 |
|
Ute av drift
Sv: Erfaringer med Toyota YarisLandeveier er verre enn motorvei synes jeg. Å holde 80 gjennom svinger og sånn, det gjør jeg ikke med yarisen like lett som mercedesen som er både brei, lang og tung. Jeg føler definitivt at jeg har bedre veigrep med mercedesen, ja.
|
|
|
#17 |
|
saftig
|
Sv: Erfaringer med Toyota YarisJeg liker den ikke. Det er kanskje i hovedsak fordi den er så fordømt liten, men det kan også ha noe med at den iser på innsiden av rutene stort sett hele vinteren. Og så har den med å daue i veikryss. Jeg har ikke gjort det selv, altså - men sittet på med ulike sjåfører som har gjort det, og som alle lurte veldig på hva som skjedde. Og så er gummimatten i veien for gasspedalen, så den har vi måttet hive ut.
|
|
|
#18 |
|
Ute av drift
Sv: Erfaringer med Toyota YarisDen kan dugge mye på innsiden (og dermed ise også) hvis man ikke passer på at luften kommer utenfra. (Det er en sånn dings en kan velge om luften skal komme innenfra eller utenfra. Kommer den innenfra blir det fort litt krise.)
|
|
|
#19 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Erfaringer med Toyota YarisAldri hatt problem med dugging og ising på rutene. Og liten er den nok, men den er jammen stor nok til at poden på 4,5 år kan sitte bakovervendt (og det er fremdeles mulig (mulig, ikke nødvendigvis veldig komfortabelt) for en voksen å sitte i forsetet. Og det hører jeg jammen folk slite med i langt større biler.
|
|
|
|
#20 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Erfaringer med Toyota YarisMin bror med familie (to voksne og to barn) reiste med Yarisen på Europaferie flere år på rad. Takboks hadde de selvfølgelig, men sånn ut over det så var det helt uproblematisk.
|
![]() |
|
|