Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva leter du etter på loppis i år?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-10, 11:00   #1
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leter du etter på loppis i år?

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Er det bare på østlandet de har sånne flotte store loppemarked?
Jeg har mange ønsker og jeg har en drøss med ting jeg gjærne skulle levert på et loppemarked også.

Lions på Askøy har visst et veldig bra loppemarked. Har aldri vært der selv.
Det er loppemarked på gang i det huset rett der ved oss til helgen, de tar i mot lopper t.o.m fredag.

Gammel 14-04-10, 11:38   #2
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Det er loppemarked på gang i det huset rett der ved oss til helgen, de tar i mot lopper t.o.m fredag.

Å, takk for info da skal jeg se om jeg kan fylle bilen og ta meg en tur med noen lopper.

Jeg har vært innom noen få her i området tidligere, men blir alltid like skuffet, utrolig mye dill, men jeg er på jakt etter litt større ting.

Gammel 15-04-10, 20:15   #3
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Oh, da frister det å dra på loppis og komme innom etterpå.

Gammel 14-04-10, 11:02   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også blitt drasset med på loppis fra jeg var bitteliten. Jeg syns det er vanskelig å finne fine småting, men det hender at det er bra møbler. "Desverre" har loppisarrangørene blitt altfor bevisste på hva som er populært, spesielt i Oslo, så det er ofte dyrt.

Min første sofagruppe var fra loppis, tydeligvis fra et dødsbo og sannsynlig bare stått i penstua. Man kunne ikke se at det var brukt engang. Det var en stol og en toseter fra 30-tallet, i grønt og gull.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 11:11   #5
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror du har rett i den Glitter! Loppis her vi bor nå er et funn, mange gamle folk som skal tømme store hus for å flytte i noe mindre, og virkelige loppepriser på alt.

Tror de som driver med dette i Oslo vil merke etterhvert at de ikke kan ligge på brukthandlerpriser, for de får ikke tømt og kan ikke sitte med lager. Mamma hadde hørt på slutten av loppisen sist helg at de ikke visste hvordan de skulle komme i mål, for så mye hadde de aldri hatt igjen. Også har de som regel en avtale med en brukthandler eller lignende som skal hente resten som er brukbart, men da er prisen forhandlet på forhånd. Bedre å gå ned litt på pris og få pengene inn selv.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 11:11   #6
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utgangen!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 11:27   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Utgangen!

Glitter - betyr det at du vil ha beskjed når det er loppis her sånn ca? Aner ikke om det er stort eller lite her, men at vi har fått med oss noen Oslotrender kan jeg nok garantere mot.

Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 15:15   #8
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Glitter - betyr det at du vil ha beskjed når det er loppis her sånn ca? Aner ikke om det er stort eller lite her, men at vi har fått med oss noen Oslotrender kan jeg nok garantere mot.

Jeg har vært på loppis i ditt hood to ganger. Den første gangen var det så sykt stort og med masse fint til spottpris. Jeg kjøpte meg en strøken retro sykkel til 50 kr (tilsvarende kostet 1000kr i Oslo). Neste gang jeg var der hadde de et stusselig lite rom med litt klær og vesker.

Gammel 14-04-10, 11:18   #9
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal lete etter en gyngestol i år. Som jeg kan trekke om og ha på rommet til snupp.

Gammel 14-04-10, 11:28   #10
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Smilefjes - Jatakk!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-10, 11:34   #11
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Loppis er gøy!

Leter etter tekstiler til syprosjekter. Gamle møbler med potensial og sportsutstyr til ungene.

Gammel 15-04-10, 15:18   #12
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Smilefjes: Kan du gi et hint om hvor dette er?

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 17:04   #13
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Loppis!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-10, 20:07   #14
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Loppis!

Være med meg og naboen på lørdag?

Gammel 15-04-10, 20:17   #15
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Være med meg og naboen på lørdag?

Ja veldig gjerne! Har dere planer om mange?

Gammel 15-04-10, 20:23   #16
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Ja veldig gjerne! Har dere planer om mange?

Mannen må jobbe litt utpå dagen så jeg har noen timer. Tenkte å stikke innom to stk her oppe.

Gammel 15-04-10, 20:18   #17
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg husker ALDRI å dra på loppis og det irriterer vettet av meg. Jeg ser etter gamle stoffer/klær, som jeg kan sy noe av.
Jeg håper jo at noen vil være spioner for meg og snappe med seg noe om det finner noe. Jeg betaler selvsagt.

Gammel 15-04-10, 20:19   #18
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Husker!? Det er det vi prioriterer og gleder oss til i helgene når det er vår og høst.

Loppis!

Gammel 15-04-10, 20:27   #19
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Jeg må innom der vi kjøpte sykkelen til storebror i fjor.

Gammel 15-04-10, 21:04   #20
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Elsker loppis
I år også ser jeg etter møbler til restaureringshuset vårt, så som kommode, stue-møbler, kjøkkenbord og stoler, pluss alt annet som kunne passe til den stilen jeg vil ha i huset. Og ellers så kikker jeg raskt gjennom lekeavdelinga og barneklær, i tilfelle noen har levert inn noe vi har bruk for. Skal forresten også se etter ei lampe til her hjemme, og så må jeg kikke etter litt gammeldagse gardiner, type hvite hekla eller koselige blondegardiner.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:54.