Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Joggesko!

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-10, 11:35   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Spørsmål

Joggesko!

Noen som kan anbefale meg en knallgod, fulldempet joggesko/sko?
Den skal ikke brukes til jogging da.... Heller alt annet...fritidsbruk her og der, overalt...

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 11:59   #2
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Joggesko!

Sånt er nærmest umulig å gi anbefaling på siden føtter er så forskjellige. Mamma overtok nettopp mine Nike shox turbo som ikke passet i det hele tatt til mine føtter, men som passet perfekt til hennes. Hun liker dem og den dempingen som er i dem.

Jeg for min del sverger til Nike zoom vomero til løping, men har noen Asics gel (og husker ikke resten av navnet) som jeg bruker til mer stillestående oppgaver.

Jeg prøvde sko forrige helg og jeg innså at det å prøve og prøve og prøve for å finne noe som sitter perfekt er viktig.

En sportsbutikk med bra kompetanse er det beste stedet å begynne.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 12:17   #3
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Joggesko!

Jeg har nike+ pegasus 26 gtx eller hva de heter. Har gore-texmembran, noe jeg synes er utrolig greit når man skal bevege seg utenom asfalt.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-10, 12:56   #4
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Joggesko!

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har nike+ pegasus 26 gtx eller hva de heter. Har gore-texmembran, noe jeg synes er utrolig greit når man skal bevege seg utenom asfalt.

Hvordan er modellen? og er det fulldemping, og bra myk sole?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no