|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Alkoholinntaket ditt?Vi kjøpte noen fruktlikører på Tenerife. De var kjempegode der nede, så vi hamstret med oss hjem. Men hjemme synes jeg det smaker så søtt, at jeg har helt ut flere ganger. Jeg lurer på om det har noe med temperaturen å gjøre?
|
|
|
|
#2 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Alkoholinntaket ditt?Jeg drikker bare på fest, og det er heldigvis ikke så ofte lenger
|
|
|
#4 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Alkoholinntaket ditt?Drikker så godt som aldri. Liker egentlig ikke alkoholsmaken. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Alkoholinntaket ditt?Jeg har ikke behov for å drikke på hverdagene. jeg drikker noen ganger et glass vin til en middag vi er på. men jeg drikker aldri når jeg har snuppa alene, noe som er alltid. når jeg en gang skal ut en tur en kveld, da drikker jeg. endel også.. ut og danse med venninner... ja da trenger man endel å ha det artig med. Men skal jeg ut på byen ogdrikke alkohol så sørger jeg for at jeg har fri en hel helg..
|
|
|
#6 |
|
er her
|
Sv: Alkoholinntaket ditt?Jeg drikker når jeg har lyst, men det er ikke så ofte da.
|
|
|
|
#7 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Alkoholinntaket ditt?Jeg drikker for lite vin, men holder på å jobbe med saken.
|
![]() |
|
|