|
|||||||
| Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nybegynner
Medlem siden: May 2010
![]() |
Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)
Du tar totalt feil, denne hjertefeilen er ikke enkel! Jeg kjenner til en del hjertebarnsforeldre som har mistet sine barn da de ble litt større. Jeg husker professoren på RH også har uttalt dette tidligere som jeg har lest. Men, nå kan de sikkert henteeksperter fra utlandet for å få hjelp. |
|
|
|
|
#2 |
|
Nybegynner
![]() |
Jeg har lest om en annen far som frontet slik som SSE gjør, men han fikk senere problem med barnet sitt og flyttet til utlandet. Jeg tror han skrev en bok og skrøt om RH. Men, han kommer ikke til å skryte om dem i dag. Jeg kan ikke forstå når SSE forteller at mange fortvilte foreldre har kontaktet han. Så vidt jeg kan se har han ikke legeutdannelse, medisinkunnskap eller erfaring med hjertemiljøet i Norge. Det eneste jeg vet er at han har et hjertesykt barn med en enkel hjertefeil. Jeg skjønner ikke hvorfor andre foreldre kontakter han i stedet for å kontakte legene, foreningene eller helsedep. At foreldrene kontakter SSE når de blir i tvil den kjøper jeg ikke |
|
|
|
|
#3 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Dere trenger jo ikke være enige, men man kan ha forskjellige meniger. Jeg kan godt forstå at SSE er ivrig og angriper foreldrene som ønsker å reise med sin sønn for behandlig i utlandet. Det er ikke feil å kanskje føle seg engstelig og tenke på sine egne barn. |
|
|
|
|
#4 |
|
Fullverdig medlem
Hvor: -
![]() |
Etter en grundigere gjennomlesing av ditt innlegg og påfølgende svar fra MADCOW må jeg bare bryte inn med ett par observasjoner, som forøvrig er belyst tidligere - men ikke konkretisert.
|
|
#5 |
|
Fullverdig medlem
Hvor: -
![]() |
Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Synes det ble for mye humor her nå, så jeg måtte pushe på med litt alvorsord.
|
|
#6 |
|
Nybegynner
![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Opprinnelig lagt inn av MADCOW, her.MADCOW !!! Ikke glem å være saklig og høflig ![]() Beklager, det taes til etterretning! ![]() |
|
|
|
|
#9 |
|
Hertuginne
|
Og jeg som var sikker på at det var Jon Blund som man måtte ty til når det hadde gått så langt som dette. Damn, slått av Teofelia enda en gang.
|
|
#10 |
|
Bedreviter
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Hertuginne
|
Takk, det hjalp. :snufser:
|
|
#13 |
|
Shake it out!
|
Det ble jo skrevet at politiet hadde henlagt saken. Flere ganger til og med. Det kan jo tyde på at intet straffbart har skjedd? Eller er politiet med på å drepe hjertesyke barn, de også? I såtilfelle ville jeg vel hatt mine tvil mht om helseministeren kan hjelpe, da er de nok med på det, hele røkla.
|
|
#14 |
|
Hertuginne
|
Ohhhh, jeg vet det. Det er Chemtrails all over again.
|
|
#15 |
|
Introvert textrovert
|
Joda, Adrienne.
|
|
#18 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Så Rikshospitalet, PFU (
|
|
#19 |
|
Glamorøs
|
Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Lykken, i siste bladet til Humanetisk forbund så er det en biolog som gjør omtrent det, for å se om de biter på. Og det gjør de. Og fortsetter etter at det hele er avslørt!
|
|
#20 |
|
Ekvilist
|
Sv: En Facebook-gruppe (om hjertesykt barn)Jeg kjenner at jeg har lyst til å dra en parodi på nykomling(ene). Men jeg er så trøtt at jeg vet ikke om jeg orker. Jeg blir i grunn litt sånn kvalm av hele greia. Bør nok mest holde meg inne i de innerste FP-hulene, og konspirere litt der: Var det virkelig slik at gnoppene som tok livet av min elskede Peeter Steele med svinevirusnanochips? :hulk: Lever Michael Jackson enda, eller flyttet han bare over til en annen planet? :håper:
![]() |
|
|