Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Skal vi reise?!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-10, 20:17   #21
Virra
Superaktiv
 
Virra sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Virra er litt kulVirra er litt kulVirra er litt kul
Standard

Sv: Skal vi reise?!

Opprinnelig lagt inn av Tussilago, her.

Det regner jeg med at går bra da, bare du kommer hjem til uka etter iallefall . Men jeg blir gjerne med på tur jeg .

Haha...der fikk du jo kjapp respons

Virra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 20:18   #22
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Skal vi reise?!

Jeg reiser jo tvert hvis flyet mitt til London faktisk går på søndag, uten tanke på at jeg kanskje ikke kommer meg hjem igjen. Men det er jo bare meg da.

  Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 21:14   #23
Finni
Bør lage seg en tittel selv
 
Finni sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.276
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Sv: Skal vi reise?!

Jeg hadde hatt problem med å reise, selv om barnevakten stiller opp.
Men så har jeg svart belte i krisemaksimering

__________________
FINNI
gullungene -97, -02 og -05
Finni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 21:16   #24
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.936
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal vi reise?!

Jeg hadde reist, ihvertfall dersom utvikling er like positiv fremover. Skal til Barcelona om en drøy uke og det skal mye til at vi ikke reiser. Er ikke blitt avskrekket en en laaaang tur hjem fra Frankfurt.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 22:03   #25
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Skal vi reise?!

Nå er jo det meste åpent! Til og med i England er restriksjonene løftet.

  Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 22:42   #26
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi reise?!

Jeg hadde definitivt ikke reist...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 23:00   #27
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.097
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal vi reise?!

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg reiser jo tvert hvis flyet mitt til London faktisk går på søndag, uten tanke på at jeg kanskje ikke kommer meg hjem igjen. Men det er jo bare meg da.

Samme her. Går flyet vårt til NY på torsdag, er jeg førstemann om bord.
Det skal sies at mannen er hjemme med barna.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 23:37   #28
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi reise?!

Jeg hadde reist hvis jeg visste at barnevakten kunne stilt opp og det ikke ville være totalt krise om jeg ble noen dager ekstra.

Fra hotellet dere skal være på og til Tallinks ferge til Stockholm er det gangavstand. Fra Stockholm til Østersund med IC-tog tar det 5,5 time og fra Østersund til dere er det heller ikke langt med tog.

Det går også båt fra Jurmala til Sverige. Det er ca. 16 km fra Riga sentrum.

Det som kan koste litt er ekstra netter på hotell om ikke Norwegian dekker dette. Det som er fint er at det finnes billige gjestehus man kan overnatte på i Riga og oppholdskostnadene for øvrig er ikke store.

Jeg har sittet fast på mange ulike måter på reiser rundt omkring i verden og jeg ville ikke fryktet veldig å bli askefast i Riga om jeg hadde hatt med meg nok penger og vært villig til å evt. bruke en natt på fergelugar og en dag på tog.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no