|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Spinnoff: Hva kler du/kler du ikke?...og hvorfor? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Halloen!
![]() Sv: Spinnoff: Hva kler du/kler du ikke?
Interessant. Mener du at klær må passe til personlighet eller interesser? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Spinnoff: Hva kler du/kler du ikke?Det er fordi jeg er svært typete i ansiktet, og å kle på meg en bluse med rysjer gir omtrent den samme effekten som å ta på rosa leppestift på en bodybuilderdame. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Spinnoff: Hva kler du/kler du ikke?Jeg kler vinrødt, sort, lilla, lys blå og turkis. Og ferskenfarget. (Men jeg bruker det ikke.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Textrovert
|
![]() Sv: Spinnoff: Hva kler du/kler du ikke?Jeg kler IKKE tunika, så det er nesten umulig å finne klær for tiden. Ikke kler jeg snuppete klær à la Odd Molly, heller. Jeg kler topper som er innsvinget i livet, bukser som er litt vide nederst og skjørt som går litt litt akkurat på knærne. Jeg kler IKKE gult eller korall.
![]() |
#7 |
Halloen!
![]() Sv: Spinnoff: Hva kler du/kler du ikke?... Sist redigert av rine : 08-08-10 kl 14:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
intro
|
![]() Sv: Spinnoff: Hva kler du/kler du ikke?Jeg kler utskrådde skjørt som når til kneet eller rett ovenfor, og noenlunde figursydde topper - gjerne midjelange. Kjoler og tunikaer må være tettsittende til midjen og deretter skrå svakt utover. De kan godt være stramme under puppene. Bukser kan gjerne ha litt bootcut for å balansere brede hofter, og så bør de ikke sitte for løst i låra. Jeg synes selv jeg er fin i firkantede utringninger, men det er ikke lett å finne. Jeg har ganske slanke armer og kan godt bruke singlet/stroppekjoler.
![]() |
![]() |
#9 |
Halloen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
intro
|
![]() |
![]() |
#11 |
Halloen!
![]() Sv: Spinnoff: Hva kler du/kler du ikke?--- Sist redigert av rine : 08-08-10 kl 14:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Spinnoff: Hva kler du/kler du ikke?Jeg kler ting som forminsker bysten, type utringede eller lagvise greier. Klare grønnfarger og sånne høstfarger. Slengbukser og andre modeller som er vide i leggene.
![]() |
#13 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spinnoff: Hva kler du/kler du ikke?Eg kler ikkje høghalsa genserar. Da har eg dobbelhake herfrå til... ja, så langt en kan sjå.
![]() |
![]() |
#14 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Hva kler du/kler du ikke?Ikke snuppete klær, men jeg ser at det kan være pent på andre, men kunne ikke falt meg inn å kjøpe det til meg selv.
![]() |
#15 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Spinnoff: Hva kler du/kler du ikke?Jeg har store pupper og kler ting med v-åpning i halsen. Hvis ikke ser det som regel helt grusomt ut. Det blir trangt og rart på en kroppsdel jeg egentlig er veldig fornøyd med.
![]() |
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinnoff: Hva kler du/kler du ikke?Jeg kan ikle meg litt forskjellig, men er nok mer typete enn søt. Liker dongeribukser som er trange, og smale, type slimfit, evt. trange øverst og så litt bootcut. |
![]() |
![]() |
#17 |
Borte
|
![]() Sv: Spinnoff: Hva kler du/kler du ikke?Endelig et spørsmål jeg har svar på i denne mølja med hvor-pen-syns-du-selv-du-er-tråder.
![]() |
#18 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Spinnoff: Hva kler du/kler du ikke?Eg kler ikkje brudekjole. Eg prøvde alt mulig av modellar, men følte meg fullstendig rar. Bunaden derimot, den var heilt innertier, så eg endte opp med den |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Spinnoff: Hva kler du/kler du ikke?Jeg kler ikke å ha genser, skjorte e.l nedi buksa. Jeg er så kort i livet at det ser helt teit ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Hva kler du/kler du ikke?Jeg er breiskuldra og har c-cup på en god dag, smal midje og hofter og meget slanke og pene legger. Kroppsnært oventil og knelange vide skjørt er det jeg synes jeg ser penest ut i. Av farger føler jeg meg mest vel i brunt og blått. Jeg kler ikke hvitt og føler meg helt anonym og dyster i sort.
![]() |
|
|