Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Spinnoff: Hva kler du/kler du ikke?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-10, 13:10   #1
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Spinnoff: Hva kler du/kler du ikke?

...og hvorfor?

Jeg var så godt i gang her, så jeg lager like godt en tråd til.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 13:12   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Hva kler du/kler du ikke?

Jeg kler ikke snuppete og søte klær, eller sånne Odd Molly-greier.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 13:17   #3
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg kler ikke snuppete og søte klær, eller sånne Odd Molly-greier.

Interessant. Mener du at klær må passe til personlighet eller interesser?

(Og nei, jeg var ikke spydig )

Jeg kler heller ikke småblomstrete kjoler, skjørt med volanger og slike ting. Det er ikke "meg," men jeg vet liksom ikke helt hvorfor. Og handler det egentlig mer om at jeg ikke liker det enn at jeg ikke kler det?

Gammel 25-04-10, 13:20   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er fordi jeg er svært typete i ansiktet, og å kle på meg en bluse med rysjer gir omtrent den samme effekten som å ta på rosa leppestift på en bodybuilderdame.

Det hender jeg bruker elementer av volanger/småblomstrer og sånt, men da er det mismatchet med noe annet, røffere.

Jeg kler jeans, t-skjorter med print og skinnjakker, eller glam-kjoler.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 13:23   #5
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kler vinrødt, sort, lilla, lys blå og turkis. Og ferskenfarget. (Men jeg bruker det ikke.)

Også kler jeg enkle, rette, klassiske snitt uten mønster. I alle fall håper jeg at det er det jeg kler, for det er det jeg foretrekker å iføre meg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 13:31   #6
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kler IKKE tunika, så det er nesten umulig å finne klær for tiden. Ikke kler jeg snuppete klær à la Odd Molly, heller. Jeg kler topper som er innsvinget i livet, bukser som er litt vide nederst og skjørt som går litt litt akkurat på knærne. Jeg kler IKKE gult eller korall.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 13:36   #7
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

...

Sist redigert av rine : 08-08-10 kl 14:35.
Gammel 25-04-10, 13:38   #8
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kler utskrådde skjørt som når til kneet eller rett ovenfor, og noenlunde figursydde topper - gjerne midjelange. Kjoler og tunikaer må være tettsittende til midjen og deretter skrå svakt utover. De kan godt være stramme under puppene. Bukser kan gjerne ha litt bootcut for å balansere brede hofter, og så bør de ikke sitte for løst i låra. Jeg synes selv jeg er fin i firkantede utringninger, men det er ikke lett å finne. Jeg har ganske slanke armer og kan godt bruke singlet/stroppekjoler.

Det jeg ikke kler, er topper og kjoler med lavt liv - skrekk og gru! Ei heller kler jeg vide tunikaer og kjoler uten markert midje; da drukner mitt eneste fysiske fortrinn (midje/mage), og det ser ut til at jeg er flatbrysta og bred hele veien. Blyantsmale skjørt er fy-fy, tights like så. Generelt kler jeg dårlig uformelige klær, da jeg både er lav og skrint utstyrt oventil. I vide klær blir jeg seende ut som en gutt.

Fargemessig kler jeg mange toner av grønt, gjerne litt kjølige nyanser, samt turkis, bringebærrødt og en del lillatoner. Noen bruntoner kan også gå. Jeg er grusom i alle nyanser av hvitt, gult, oransje og beige.

Gammel 25-04-10, 13:46   #9
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Elinblu: Du beskriver omtrent alle de tingene som ser fæle ut på meg. Vi er tydeligvis ganske ulikt bygget.

Gammel 25-04-10, 13:52   #10
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Elinblu: Du beskriver omtrent alle de tingene som ser fæle ut på meg. Vi er tydeligvis ganske ulikt bygget.

Jeg er en klassisk pære - eller et litt bunntungt timeglass på en god, skumgummifylt dag. Men jeg har ikke kraftige legger og ankler, da, så helt klassisk pære er det kanskje ikke.

Gammel 25-04-10, 13:56   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

---

Sist redigert av rine : 08-08-10 kl 14:36.
Gammel 25-04-10, 14:18   #12
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Jeg kler ting som forminsker bysten, type utringede eller lagvise greier. Klare grønnfarger og sånne høstfarger. Slengbukser og andre modeller som er vide i leggene.

Ikke at jeg forholder meg til noe av dette til daglig. Jeg foretrekker sorte/grå/brune diskrete klær - med et mulig unntak for herre-tskjorter (som uansett går alt for høyt i halsen til at jeg burde bruke dem) og jeg er alt for varm til å kle meg i flere lag.

Gammel 25-04-10, 14:36   #13
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg kler ikkje høghalsa genserar. Da har eg dobbelhake herfrå til... ja, så langt en kan sjå.

Ellers trur eg at eg kler det meste og likar både Odd Molly og Converse. Dog ikkje samtidig.

Gammel 25-04-10, 14:51   #14
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ikke snuppete klær, men jeg ser at det kan være pent på andre, men kunne ikke falt meg inn å kjøpe det til meg selv.

Olabukser, hettegensere og joggesko - my life is complete!

Gammel 25-04-10, 15:13   #15
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har store pupper og kler ting med v-åpning i halsen. Hvis ikke ser det som regel helt grusomt ut. Det blir trangt og rart på en kroppsdel jeg egentlig er veldig fornøyd med.

Innsving i livet passer også fasongen min godt.

Jeg liker ikke småblomstrede ting, og foretrekker klær i varme farger. Hvis jeg går i turkis ser jeg ut som et lik.

Gammel 25-04-10, 17:12   #16
Left
Passiv

Standard

Jeg kan ikle meg litt forskjellig, men er nok mer typete enn søt. Liker dongeribukser som er trange, og smale, type slimfit, evt. trange øverst og så litt bootcut.
Kjoler må gå til kneet eller lenger, og jeg liker ikke trange overdeler.

Hoods, og vide tunikaer passer meg egentlig ganske bra. Jeg har kort overkropp, og lange bein, så tunikaene er penest om de er litt lange. Gjerne med tights til.

Hverdagsantrekket er stort sett dongeribukse eller tights med lang overdel/tunika, eller hoods.

Jeg kler ikke jordfarger, og heller ikke offwhite. Da ser jeg ut som om jeg er i ferd med å avgå med døden.
Klare, kalde farger.

Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 17:16   #17
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Endelig et spørsmål jeg har svar på i denne mølja med hvor-pen-syns-du-selv-du-er-tråder.

Jeg kler ikke grønt med mye gult i. Da blir jeg gul i fjeset. Jeg kler ikke gult heller og ikke pasteller.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 17:34   #18
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eg kler ikkje brudekjole. Eg prøvde alt mulig av modellar, men følte meg fullstendig rar. Bunaden derimot, den var heilt innertier, så eg endte opp med den

Eg kler ikkje kjolar med innsving, grunna kort overkropp og breie hofter. Midjen i kjolen blir sittande stramt over hofte og fødselsvalkar Tunika er derimot veldig bra, så har nok å velge i for tida. Eg kler heller ikkje skjørt og kjolar med rysjer og legg frå hoftene.

Eg kler V-utringing, ja alt som er utringa i grunn. Og eg kler ganske tettsittande bukser.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 17:50   #19
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kler ikke å ha genser, skjorte e.l nedi buksa. Jeg er så kort i livet at det ser helt teit ut.
Jeg kler empire-liv.
Jeg kler IKKE sekkekjoler eller a-forma kjoler uten innsvinget liv.
Jeg kler best blått og turkis.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-10, 18:03   #20
Kanutte
interlektuell

Kanutte sin avatar

Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er breiskuldra og har c-cup på en god dag, smal midje og hofter og meget slanke og pene legger. Kroppsnært oventil og knelange vide skjørt er det jeg synes jeg ser penest ut i. Av farger føler jeg meg mest vel i brunt og blått. Jeg kler ikke hvitt og føler meg helt anonym og dyster i sort.

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:57.