|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Rogaland
![]() ![]() |
Sv: Når sto du opp i dag?Vi har barnefri i helga, så vi var ikke oppe før 12. Er mye som skal tas igjen før man kan komme seg ut av senga når det ikke er unger hjemme
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når sto du opp i dag?Ti over elleve. Så da rekker jeg ikke å gå i tog i dag.
|
|
|
#3 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Når sto du opp i dag?Jeg sto opp med minsten kl. 8.30.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Når sto du opp i dag?10.45 |
|
|
|
#7 |
|
tøff som havregrøt
Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
![]() ![]() |
Sv: Når sto du opp i dag?Minstemor kom krypende opp i senga ca kl 7, men la seg ned og kosa litt... Så var det tiltakende turning og leking, før vi stod opp ca kl 8... |
|
|
|
|
|
#8 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Når sto du opp i dag?Jeg sto opp kl 6.30. Det er en time senere enn jeg pleier på hverdagene. Jeg klarer ikke sove lenge lengre. Men er litt godt å ha den rytmen jeg har nå. Legger meg ganske tidlig og står opp tidlig.
|
|
|
|
#9 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Når sto du opp i dag?10.30 sto mannen opp, når det luktet nydelig kaffe 10.40 kom jeg etter. Ungene var oppe før sola tror jeg, men laget ikke et pip.
|
|
|
#10 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Når sto du opp i dag?Jeg sovnet klokka åtte og sto opp klokka elleve.
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Når sto du opp i dag?9.30 stod barna og jeg opp. Gubben ett par timer senere. |
|
|
|
#12 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Når sto du opp i dag?Rundt kl. 09.30 ...våknet første gangn rett før kl. 08, da måtte jeg sånn på do at jeg trodde jeg skulle klikke. Mannen stod opp med ungene samtidig, mens jeg krøp under dyna og sløvet videre. Deilig!!
|
|
|
#13 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Når sto du opp i dag?Stod opp 0930 i dag. Ungene var oppe halv åtte.
|
|
|
#14 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Når sto du opp i dag?09.00 var jeg oppe. Skulle egentlig opp tidlig, men sovna igjen og våkna ikke før ungene kom til stua.
|
|
|
#15 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Når sto du opp i dag?Jeg sto opp rundt halv ni. Leillebror våknet i sjutiden, fikk mat og våknet rundt halv åtte igjen. Han pleier å sove lenger enn det. De to største var oppe rundt halv sju, tror jeg.
|
|
|
#16 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Når sto du opp i dag?Jeg våknet klokken elleve og leste bok på sengen et pr timer før jeg sto opp. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Når sto du opp i dag?I dag stod jeg opp halv åtte. Gutta stod vel opp i sjutiden. Vanligvis gidder jeg ikke å stå opp "så tidlig" i helgene. Gutta styrer seg til en viss grad selv, så vi gidder ikke å stå opp før vi må. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Når sto du opp i dag?I dag: Kl 5.15.
|
|
|
#19 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Når sto du opp i dag?Jeg sto opp halv ti. Var sent ute i går, og var litt sliten. Spiste frokost med familien, tok meg en lang dusj, og la meg igjen sammen med småttisene når de skulle ha formiddagsnuffen sin. |
|
|
|
![]() |
|
|