|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Hva er din hobby?Kanskje geocaching hadde vært noe for deg? Vet ikke helt hva det går ut på, vet bare at mange liker det.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Pauset
|
Sv: Hva er din hobby?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva er din hobby?Ser TV, vegeterer i sofaen, bilderedigering på pc, digiscrapping (som aldri blir printet ut), brevskriving, søm, trening...Ingenting så hyppig at det kan defineres som en hobby - mer en interesse (sånn utenom de to førstnevnte - det er jeg god på)
|
|
|
#7 |
|
Pauset
|
Sv: Hva er din hobby?Jeg har fått i oppgave å tegne en plakat, så jeg får trene opp rustne ferdigheter nå. Da har jeg en hobby en periode om ikke annet. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er din hobby?Jeg syr, strikker,data, leser bøker, trener hunder, digiscrapper, ta bilder, gå turer. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er din hobby?Lesing, løping og interiør. Også har jeg lyst til å lære meg å sy, det tror jeg må bli høstprosjektet mitt. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Hva er din hobby?Nå er du vanskelig.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Men hva liker du? Å holde på med småtterier og ting som blir litt pirkete? Eller vil du egentlig bruke hodet mer enn fingrene? Er du kreativ eller vil du ha oppskrifter og klare rettningslinjer? Må det være noe som går fort eller synes du det er best med lange prosjekter? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Pauset
|
Jeg er kreativ og liker hodebry. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er din hobby?Jeg lager kort
|
|
|
#16 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hva er din hobby?Trening og studier nå for tiden. Utenom det er jeg glad i å lese. Skikkelig tidkrevende hobbyer skal jeg begynne med når ungene er så store at de ikke krever meg fram til jeg bare har lyst til å sige ned i sofaen og se en film eller serie.
|
|
|
#17 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Hva er din hobby?I teorien scrapper jeg mye, og lager kort. I praksis strikker/hekler jeg, og scrapper bittelitt.
|
|
|
#19 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ja, et som er skikkelig vanskelig å skru sammen, og uten medfølgende bruksanvisning, da har du jo hobby en stund... |
|
|
|
![]() |
|
|