Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Mer Xperia-mas - hvordan laste ned?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-10, 07:10   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Mer Xperia-mas - hvordan laste ned?

Hvordan får man apps over da? Jeg forsøkte å koble til pc, men jeg må kanskje gå inn via telefonen?

Noen som kan gi meg en teskjeforklaring?

  Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 08:37   #2
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.739
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mer Xperia-mas - hvordan laste ned?

Det er android, sant? Du må via telefonen, et program som heter Marked kanskje? (Har ikke Xperia, men annen android, og der heter programmet Marked.)

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 09:10   #3
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Mer Xperia-mas - hvordan laste ned?

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Det er android, sant? Du må via telefonen, et program som heter Marked kanskje? (Har ikke Xperia, men annen android, og der heter programmet Marked.)

Har Xperia ja. Da skal jeg sjekke ut det.

En annen ting - hvordan får jeg slått av internett, altså via Telenor? Jeg vil at den kun skal koble seg på trådløs, for gidder ikke betale en krone mer til Telenor enn jeg må

I går var Facebook oppe nesten hele tiden. Til slutt så slettet jeg profilen min, for fikk ikke til noen annen måte å slå det av på.

Tips?

  Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 09:37   #4
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.739
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mer Xperia-mas - hvordan laste ned?

Du har ikke en meny på Innstillinger som heter Trådløst/Nettverk e.l.? Der kan i hvertfall jeg velge om jeg vil koble til WiFi eller Mobilt nett. Jeg har dessuten laget snarvei til både WiFi - og Mobiltnett-widgets på skjermbildet mitt sånn at jeg enkelt kan slå av og på. Som deg så gidder jeg jo ikke betale for mobilt nett hvis jeg kan koble meg på et trådløst.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no