Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ditt stjernetegn?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-07, 13:08   #61
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ditt stjernetegn?

Vannmann

Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 15:56   #62
Blush
Aktiv
 
Blush sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 144
Blush er litt kul
Standard

Sv: Ditt stjernetegn?

Tvilling. Veldig tvilling...
Mannen er tyr..

Blush er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 16:15   #63
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ditt stjernetegn?

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Nå trodde jeg du skulle gjette hvilket stjernetegn som har denne typen humor.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 16:22   #64
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.796
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt stjernetegn?

Tvilling. Mannen er jomfru.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 16:56   #65
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt stjernetegn?

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Jeg er tvilling, på begge måter .
Endel av det om tvillinger stemmer, noe ikke.

Tvilling her og

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 16:56   #66
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ditt stjernetegn?

Jeg er Steinbukk.
Barna er Steinbukk og (U)Vær.
Samboer med en fisk.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 17:03   #67
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt stjernetegn?

Hannah er definitivt LØVE!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 20:11   #68
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ditt stjernetegn?

Jeg er jomfru. Og en veldig typisk jomfru.
Linken som kunsterspiren la ut passer meg på alle punkter gitt.

Mamma og min bestevenninne er også jomfru, det passer godt på dem også.
Lille i magen blir antagligvis også jomfru, så min vannmann av en mann får det tungt.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 21:24   #69
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ditt stjernetegn?

Jomfru, selvfølgelig.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 21:25   #70
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ditt stjernetegn?

tvilling her og mann er fisk.

datter jomfru, sønn steinbukk

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 21:35   #71
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ditt stjernetegn?

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Jeg er født i Jomfruen... har lest litt om Jomfruen og mye stemmer.. men det er så lenge siden jeg har lest om det nå... noen med linker til gode steder?

Jeg også! og jeg vet at jeg er en forholdsvis typisk sådan også

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 23:11   #72
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.498
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ditt stjernetegn?

Vekten.

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 23:16   #73
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ditt stjernetegn?

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Jeg er jomfru. Og en veldig typisk jomfru.
Linken som kunsterspiren la ut passer meg på alle punkter gitt.

Mamma og min bestevenninne er også jomfru, det passer godt på dem også.
Lille i magen blir antagligvis også jomfru, så min vannmann av en mann får det tungt.


Jeg er nok også en typisk jomfru. Stakkars mannen som er en slappfisk!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 08:26   #74
Mamarazzi
Jazzbabe
 
Mamarazzi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Innlegg: 1.640
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ditt stjernetegn?

Jeg er Tyr, med ascendanten i Tvillingene (var det vel....)
Mannen er Tvilling
Vesla er Vekt

__________________
Venner er de brødre og søstre man selv velger
Mamarazzi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 17:30   #75
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ditt stjernetegn?

Tyren
Du er født i perioden mellom 21. April til 21. Mai,og du er konservativ, rolig og utholdende


Ja, det stemmer ganske så bra!
Både på mannen min og meg selv......

__________________
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006
Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 18:32   #76
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.693
Blogginnlegg: 20
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ditt stjernetegn?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg er hjort.



Kirsebær:

Tvillingene:
Dette er det tredje tegnet i zodiaken. Tvillingene symboliserer kommunikasjon, ord, tanker, informasjon og nysgjerrighet. Tegnet kombinerer luftens mentale evne, den bevegelige egenskapens tilpasningsdyktighet og den maskuline rasjonalitet, med Merkurs behov for å kommunisere. Dette er et stjernetegn som har objektivitet og tenker rasjonelt. For at en Tvilling skal ha det bra, må det skje mye, ofte og vitebegjærligheten må stadig utfordres.


Observatøren er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 18:48   #77
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.321
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ditt stjernetegn?

Det sier jeg ikke. Men dere er velkome til å gjette. Kanskje avslører jeg det hvis noen treffer blink.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 18:49   #78
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ditt stjernetegn?

jeg er vekt og har vanskeligheter med å ta beslutninger uten å veie det nøye...

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 18:50   #79
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ditt stjernetegn?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Det sier jeg ikke. Men dere er velkome til å gjette. Kanskje avslører jeg det hvis noen treffer blink.

Nå kjenner ikke jeg deg Men jeg tipper jomfruen

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-07, 18:56   #80
chara
Aktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 109
chara er litt kul
Standard

Sv: Ditt stjernetegn?

løve
_______
chara

chara er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no