Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Diger gravid på 17. mai, hjelp!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-10, 22:34   #21
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.081
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Diger gravid på 17. mai, hjelp!

Skjørt med strikk i livet -ha det under magen.
Kjole med empireliv
Ellers er svart med 17. mai sløyfe flott nok i massevis!

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 23:09   #22
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.933
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diger gravid på 17. mai, hjelp!

Jeg har hatt termin i juli og august tidligere og hadde sist svangerskap på meg en tunika/topp med empireliv og en buske og dressjakke. Jakken kunne på ingen måte lukkes. Det første svangerskapet husker jeg ikke klesvalget.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 06:55   #23
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Diger gravid på 17. mai, hjelp!

I det første svangerskapet var jeg 2 uker lengre enn nå,da brukte jeg en knelang svart kjole..Alle ser bare magen uansett. Så blir nok noe lignende i år tenker jeg.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 14:38   #24
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Diger gravid på 17. mai, hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.


OK, da, det blir kanskje en litt dyr investering.

Eg har vore høygravid to 17.mai (har født 24. mai og 26. mai). Eg har denne bunaden og det har vore heilt genialt, plass til stor mage.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 14:42   #25
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.087
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diger gravid på 17. mai, hjelp!

Jeg har Hallingbunaden til svigermor som backup-plan til bryllupet vi skal i til helgen.

Her blir det svart kjole fra Boob, dressjakke og laaaaaang 17.mai-sløyfe.
Det får jammen duge.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 14:43   #26
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diger gravid på 17. mai, hjelp!

Jeg skal ha svart knelang kjole med litt farge på tilbehøret. Jeg gir beng i om den er svart, kjolen er fin på.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 14:44   #27
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.417
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Diger gravid på 17. mai, hjelp!

Kan du ikke brette fram magen og male på et skikkelig norsk flagg over hele magen da?

Hvitt eller svart passer sikkert til.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 14:47   #28
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Diger gravid på 17. mai, hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg har Hallingbunaden til svigermor som backup-plan til bryllupet vi skal i til helgen.

.

Den er heilt super med stor mage, og til amming.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 15:19   #29
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Diger gravid på 17. mai, hjelp!

Har kjøpt meg sorte bukser på HM som backup om det blir kaldt og vått, har en pen hvit gravidetopp som er fin til, så det får duge.
Om det blir sol tar jeg den sorte lange kjolen og evt. et sjal eller noe med litt farge på.
Har et par sorte dressjakker fra den gang jeg var temmelig svær, så en av dem bør jeg kunne ha over selv om den ikke kan lukkes.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 15:33   #30
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Diger gravid på 17. mai, hjelp!

Den 17. mai jeg var kjempegravid med lillesøster (hun er født 22. mai) hadde jeg på den eneste gravid-buksen som fremdeles passet (en sort, litt pen), en hvit, kortermet bluse og en hvit dressjakke (som jeg ikke hadde sjans til å få igjen). Mannen hadde kjøpt meg en fin 17. mai-sløyfe, så da var jeg så fin at.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 20:02   #31
la coquine
Nybegynner
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 6
la coquine har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Diger gravid på 17. mai, hjelp!

Her blir det type tights og tunika/kjole. Er 32 uker omtrent på 17. mai... og for guds skyld - LAVE sko

__________________
Juni 1995 Juli 2000 Juli 2003 Juli 2010
la coquine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-10, 20:37   #32
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Diger gravid på 17. mai, hjelp!

Opprinnelig lagt inn av la coquine, her.

Her blir det type tights og tunika/kjole. Er 32 uker omtrent på 17. mai... og for guds skyld - LAVE sko

Er du her også ?

Lave sko er en selvfølge ja.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-10, 20:41   #33
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.099
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diger gravid på 17. mai, hjelp!

Sånn som værutviklingen er, kan jeg kanskje like gjerne ha på gravidparkasen jeg har brukt i hele vinter.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-10, 20:48   #34
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Diger gravid på 17. mai, hjelp!

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Sånn som værutviklingen er, kan jeg kanskje like gjerne ha på gravidparkasen jeg har brukt i hele vinter.

Huff, jeg har lånt en ENORM regncape av tanta mi som veier 130 kg

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-10, 20:50   #35
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.099
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diger gravid på 17. mai, hjelp!

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Huff, jeg har lånt en ENORM regncape av tanta mi som veier 130 kg


Jeg får på meg regndressen min, men naboen min var så snill å opplyse meg om at jeg så veldig gravid ut når jeg hadde den på. For det gjør jeg ikke ellers liksom, tross alt hele 3 uker til termin .

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-10, 20:50   #36
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Diger gravid på 17. mai, hjelp!

I mine to siste svangerskap fikk jeg virkelig bruk for en kjole jeg har som dekker mager i alle størrelser. Den ble kjøpt i 1994 og var med høyt liv.
Da ble den kjøpt for å skjule nygravid mage, eldste ble født i slutten av april.

Når jeg gikk gravid med mellomste var jeg i løpet av 3 helger i barnedåp, 30 års lag og i et bryllup. Dette var ca 6 uker før termin.
Samme kjole ble brukt hver gang.

Men minsten var det bare å finne fram kjolen igjen da til 17. mai feiring og atter et bryllup. Bryllupet var 25 mai og minsten ble født 7. juni og jeg var stor som et hus.
Det folk forrresten husker fra det bryllupet var ikke den vakre bruden, men den enorme magen min.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-10, 20:56   #37
Jeanett
5barns mamma
 
Jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.034
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Sv: Diger gravid på 17. mai, hjelp!

Jeg skal ha på meg en søt mørkeblå med noen frynser på toppen fra HM til den fine summen av 149kr. Hvit bolero og hvite ballerina sko.

Svart kjole blir nok bra med litt fresht tilbehør.

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no