Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bikini-tips!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-10, 15:26   #41
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bikini-tips!

Jeg var faktisk 82 rundt.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 15:32   #42
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

www.victoriassecret.com

www.landsend.com

Supre internettsjapper for dem med normale kropper/pupper/fasonger. Dvs ikke ekstrempupper eller mye overvekt. Finner man en til under ca $30 (200 NOK) får man den momsfritt inn i landet. OBS, porto kan av og til bli dyrt likevel.

Men nå er det transportstreik da. *Har en pakke stuck hos DHL*

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 15:40   #43
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg er 74 rundt og LaLina (butikk i Oslo) vil ha meg inn i 60. Så du skal absolutt ikke ha større enn 75, helst 70 i vanlig BH.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 15:42   #44
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg er 74 rundt og LaLina (butikk i Oslo) vil ha meg inn i 60. Så du skal absolutt ikke ha større enn 75, helst 70 i vanlig BH.

Ok, takk! Så da er det håp hos Bravissimo også? Jeg rykker vel glatt opp i D-cup hvis jeg skal ha 75 rundt, er det ikke sånn det funker?

Gammel 22-05-10, 15:50   #45
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er også omtrent det (er vel 85-86), men 80 blir uansett for stort og slakt. Bruker 75.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 16:01   #46
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg rykker vel glatt opp i D-cup hvis jeg skal ha 75 rundt, er det ikke sånn det funker?

Jepp!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 16:08   #47
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Netty i Bergen: http://www.netty.no/badetoy/ (Gå inn på merkene i menyen til venstre. )

Gammel 22-05-10, 16:27   #48
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Ok, takk! Så da er det håp hos Bravissimo også? Jeg rykker vel glatt opp i D-cup hvis jeg skal ha 75 rundt, er det ikke sånn det funker?

Jo.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 18:29   #49
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Denne fra Freya har vel nesten alt du ber om (brunt synes jeg er fint til litt blek hud, det blir ikke så "hardt")

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 23:47   #50
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Kanina: Den var veldig fin! Jeg liker brunt. Hvor selges Freya, da? Netty?

Gammel 23-05-10, 00:51   #51
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Arg, alle mine kommer over 200 spenn! Det er altså en så latterlig grense. Hva kommer tollen på igjen? Æsj, uansett er det jo gebyr og alt, det lønner seg ikke vs. LaLina, altså.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 07:28   #52
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Kanina: Den var veldig fin! Jeg liker brunt. Hvor selges Freya, da? Netty?

Denne henta jeg fra figleaves.co.uk. Jeg tror nok den kommer over tollgrensa, ja. Kanskje de har den hos LaLina. (Vet ikke hvor du bor, altså)

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 09:34   #53
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Arg, alle mine kommer over 200 spenn! Det er altså en så latterlig grense. Hva kommer tollen på igjen? Æsj, uansett er det jo gebyr og alt, det lønner seg ikke vs. LaLina, altså.

Kjøpe over og underdel separat på ebay så kommer man ofte under.

Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 11:10   #54
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fant bare hele bikinier der. Hm. Lete mer. Også har de tanktop av den samme bikinien jeg har, men den er håpløst å få under. Dustegrense.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 12:50   #55
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tollgrensen på 200 kr er jo helt latterlig.
Jeg finner sjelden ok bikinier på Ebay jeg.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 13:02   #56
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt alle bikiniene mine på ebay for under 200 kroner. Freya og Fantasie.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 13:08   #57
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Tollgrensen på 200 kr er jo helt latterlig.
Jeg finner sjelden ok bikinier på Ebay jeg.

De har den du skal ha nå på ebay - billig.

Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 13:15   #58
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

De har den du skal ha nå på ebay - billig.

I min str og? 32 F?

Gammel 23-05-10, 13:17   #59
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men på Ebay kan du jo ta kontakt med selger direkte og spørre pent om de kan sette verdien ned under 200 kr feks. Bikiner er jo så små i volum at det tollerne ikke stusser på at en liten, lett bobleplastkonvolutt ikke inneholder noe verdifullt. Å be selger sende som gave med privatperson som avsender er også en mulighet, men man er jo ikke garantert at det funker selvsagt.

*oppfordrer til svindel*

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 13:26   #60
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Men SÅ mye billigere er det vel ikke for begge deler?
23 £ mot 30 £. Jaja.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:16.