Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Utflukter på cruise - Grand Cayman & Cozumel

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-10, 21:45   #1
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.109
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Utflukter på cruise - Grand Cayman & Cozumel

Noen som har vært på cruise som har stoppet på Grand Cayman? Jeg sitter å ser på utflukter fra båten i Georgetown og lurer på om Stingray City båttur er noe for barn på 4 og 7år? Kan 4åringen være ombord i båten (vil kanskje ikke i vannet) med en voksen og likevel ha utbytte av turen?

Noen som har vært i Xcaret i Mexico?

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 00:04   #2
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Utflukter på cruise - Grand Cayman & Cozumel

Jeg elsket Stingray city hvertfall, og kan lett se for meg at mine barn også ville elsket det (de eldste er nå 5 og 8). De er i overkant glad i vann og svømmer begge to da, men det er jo så grunt der at det er ikke noe krav. Det er vel egentlig ikke mulig å svømme der når jeg tenker meg om.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-10, 00:07   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.447
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utflukter på cruise - Grand Cayman & Cozumel

Vi har ikke vært på den turen (men undervannsbåt som vi betalte for selv på land + at vi bare gikk rundt neste gang). Jeg vet dog om en forsiktig belgisk familie som var på dette og de hadde med seg en gutt på 5 år og hele familien var nesten i ekstase etterpå.

I Cozumel har vi bare vært på stranden.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no