|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Ville du forventet at ESC sto på menyen på middagsbesøk i kveld? | |||
Ja, ærlig talt, det er en selvfølge!
|
|
23 | 11,33% |
Tja ... Jeg hadde håpet det.
|
|
59 | 29,06% |
Nei, vettu hva, man ser ikke på TV på middagsbesøk!
|
|
78 | 38,42% |
Whatever. Bryr meg midt i natten.
|
|
32 | 15,76% |
ESC_say_what?
|
|
11 | 5,42% |
| Deltakere: 203. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?For å si det sånn, jeg hadde blitt meget glad for å slippe og se det.
|
|
|
#2 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Jeg er invitert paa middag (jentemiddag - 12 personer) i kveld. Vi skal ha uformell mat som alle har laget og tar med, tapaslignende greier. Jeg aner ikke om vi skal se paa TV, men haaper at det kommer til aa staa paa i bakgrunnen. Hun som inviterer er halvt svensk og har jo ingenting aa se paa fra Sverige, men de andre er tyske og der har vi jo en favoritt aa heie paa. Vi faar se hva det blir til. Hvis hun spör, sier jeg hva jeg mener, men jeg kommer nok ikke til aa vaere den som foreslaar det hvis ingen andre sier noe. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Med mindre det var sagt hadde jeg ikke forventet det, nei. Men det er jo lov å håpe....
|
|
|
#4 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Jeg klarte ikke finne noe alternativ. Men hadde jeg blitt bedt på middag i dag, så hadde det vært naturlig at det sto på i bakgrunnen ja. Ikke noe jeg hadde håpet på, men er heller ikke imot.
|
|
|
#5 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Verken forventet eller hatt noe stort ønske om å se det. Men hvis vertskapet hadde villet se hadde det vært helt greit altså. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Nei. Jeg hadde ikke ønsket å se det heller. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Nei, det hadde jeg håpet å slippe. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?
|
|
|
#9 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Intrisant. Jeg forventer at man tar slike avklaringer i forkant, og at man kjenner både sin besøkelsestid og sine gjester. Jeg hadde blitt skuffet om jeg var invitert til hyggelig middag som så skulle vise seg å inkludere Himmelblå-maraton eller hva_har_du. Hvis jeg skulle bli invitert på lunch eller tidlig middag neste søndag, ville jeg takket ja med forbehold til hvem som skulle spille French Open-finalen, evt. været i Paris og evt regnavbrudd, evt forbehold om Eurosport HD-signaler hos vertskapet.
|
|
|
#10 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2010
![]() |
Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Jeg ville nok spurt før jeg kom |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?For meg er det helt uvirkelig å vurdere å melde avbud til et middagsselskap på grunn av et TV-program.
|
|
|
#12 |
|
Glamorøs
|
|
|
|
#13 |
|
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Først måtte jeg åpne tråden for å se hva ESC var for noe (Escape-tasten??
|
|
|
#14 |
|
ctrl+z
|
For meg også. Vi arrangerte overnattingsbursdag ute i skogen for storesøster i går. Rett og slett fordi ESC betyr så lite for oss at vi ikke tenkte på at det var samme helg. Resultatet var at fem gjester riktignok kom, men fire av dem måtte reise hjem så de rakk å se ESC. Jeg kjenner jeg blir litt sjokkert over at foreldre lar 11-åringene sine prioritere TV fremfor venner.
|
|
|
#15 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Samme her, men akkurat når det gjelder ESC (og når det i tillegg er i Norge) så kan jeg skjønne det mer enn om det feks. hadde vært finale i Farmen. ESC er en happening, liksom. Litt sånn OL, Oscar-utdelingen osv, noe man gjerne lager helaftener utav. Jeg er ikke ESC-freak, men liker å få det med meg og synes det er morsomt å lage en skikkelig helaften utav det, men jeg hadde ikke meldt avbud om jeg allerede hadde sagt ja til et middagsselskap, det hadde jeg altså ikke. Og jeg hadde heller ikke forventet at vertsskapet lot gjestene se programmet. Men jeg hadde heller sannynligvis ikke takket ja til et selskap samme kveld som ESC, med mindre det var bursdagen til ei nær venninne eller lignende. Hadde jeg allerede sagt ja hadde jeg gått.
|
|
|
#17 |
|
Tittel og tittel....
|
Jeg hadde aldri meldt avbud til noe som helst pga et tvprogram, men jeg kan faktisk forstå at enkelte gjør det. MIn filosofi er at det meste går i reprise, og at jeg kunne sett det ved en senere anledning.
|
|
|
|
#18 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Det er min filosofi også, man har da PVR. Men akkurat sånne happenings som ESC og lignende skjønner jeg jo det er litt verre med, man vil jo kanskje ikke vite hvem som vant før man ser finalen selv, feks. Vanlige tv-programmer/serier blir jo noe annet. Men jeg husker godt hvor nervepirrende det var da jeg ikke kunne se Lost-finalen før sent på kvelden og mange hadde sett den tidlig på dagen, jeg turte såvidt bevege meg på Facebook og andre nettsider i frykt for å få røpet slutten.
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Jeg hadde nok håpet på at man ikke skulle se det, og at man heller hadde mer interessante og relevante ting å snakke om..... |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hvis du var invitert på middag i dag, hadde du forventet å se ESC?Jeg har en mer enn gjennomsnittet interesse for tennis, og etter å ha fulgt 14 dager av turneringen har jeg lagt ned så mye emosjonell kapital at finalen må sees. Strengt tatt hadde jeg jo reist og sett finalen om jeg hadde kunnet. Dette begrenser seg da til 2 dager i året, max 4.
|
![]() |
|
|