|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Jeg har 3 fugleunger på badetFlott om det er gulspurv, for da er de ganske altetende, både korn og insekter. Får plukke maur igjen i morgen, har mer sensitiv tørrfor liggende i bløt nå, gir dem før natta.
![]() |
#2 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har 3 fugleunger på badetRing dyrlegevakten (24h -service) og be om nummeret til fuglehjelpen. Det er en hyggelig mann som vet ALT om fugler og fuglunger og jeg tipper han vil fortelle deg hva du skal gjøre med dem. Sannsynligvis la naturen gå sin gang. :btdt:
![]() |
#3 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Jeg har 3 fugleunger på badet
Fant han på nettet også, ringer dit i morgen om de fortsatt er i fin form. Ringer også veterinæren hos mattilsynet som avtalt. Så får vi ta det derfra. Ikke lett å ha 3 fugler i hus med to gira katter. Har dem i bur på badet nå, dit inn kommer ikke de firebeinte og det er dessuten godt og varmt der.
![]() |
#5 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Jeg har 3 fugleunger på badetHehe, det er jo artig dette her. Dessuten trenger jeg noe å bruke hodet på, ikke bare være dårlig gravid akkurat nå.
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Jeg har 3 fugleunger på badetWow, så utrolig flink du er! Jeg husker jeg fant en skadet måke da jeg var høygravid, og ringte til han fuglemannen. Han satte meg i kontakt med Falken som skulle komme og ta seg av den, mens jeg sto på gata og passet på den i mange timer. Til slutt kunne jeg ikke stå der mer (jeg fikk ikke tak i den, og kunne dermed ikke ta den med inn), men regnet med at den var safe siden den hadde lagt seg til nede i et slags hull. Ti minutter senere ble den angrepet av en hund som ikke gikk i bånd og døde.
![]() |
#9 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Jeg har 3 fugleunger på badetJeg fostret opp en trostunge en gang i ungdommen, etter at den hadde unnsluppet katten vår såvidt det var. Den var såppass stor at vi så det var en trost. Vi gravde etter meitemark til den i komposthaugen (takk og lov for komposthaugen, ellers hadde vi nok ikke hatt noe plen igjen
![]() |
#10 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Jeg har 3 fugleunger på badetTo døde.
![]() |
#12 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Jeg har 3 fugleunger på badetHuff, trist med de som døde. Virker som treern er en tøffing.
![]() |
#13 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Jeg har 3 fugleunger på badetSå trist med de som døde, da. Håper tredjemann klarer seg.
![]() |
#19 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Jeg har 3 fugleunger på badetÅ, så skjønn! Krysser fingre for den lille tassen
![]() |
#20 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Jeg har 3 fugleunger på badetSå fin fugleunge! Tror forresten det er en trostunge, og ikke gulspurv. Gulspurven har mye kraftigere nebb laget for å spise frø, denne fugleungens nebb er spissere, som hos trost eller rødstrupe.
![]() |
![]() |
|
|