Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

DVD-spiller i bilen, hva velger jeg?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-10, 05:25   #21
Vind
Erfaren
 
Vind sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 878
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Sv: DVD-spiller i bilen, hva velger jeg?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

For å presisere:
Vi har bare ett barn så jeg trenger ikke to skjermer 99 % av tiden. Derfor vil jeg ikke bruke masse penger på å kjøpe to skjermer. Jeg er ute etter å finne ut om det finnes en løsning som gjør at to kan se på samme skjerm samtidig, uten å sitte altfor forkvaklet.

Mine to eldste har delt en skjerm. Da sitter de i midten og på siden, og skjermen er festet på nakkestøtten.

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-10, 08:04   #22
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: DVD-spiller i bilen, hva velger jeg?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Vi har bare ett barn så jeg trenger ikke to skjermer 99 % av tiden.

Selv om dere bare har 1 barn så er det bare 1 som kjører bil. De gangene jeg ikke kjører bil og vi kjører langt så kunne jeg tenke meg å se film.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-10, 08:43   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.497
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: DVD-spiller i bilen, hva velger jeg?

Opprinnelig lagt inn av Vind, her.

Mine to eldste har delt en skjerm. Da sitter de i midten og på siden, og skjermen er festet på nakkestøtten.

Vi har ikke trepunktsele i midten, så det går ikke. Men det er jo et poeng st voksne kanskje vil se film også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-10, 10:42   #24
knøttet
liksom sporty
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
Innlegg: 329
knøttet er litt kulknøttet er litt kul
Standard

Sv: DVD-spiller i bilen, hva velger jeg?

Vi har NextBase og er fornøyd med den.
Men er det noen som vet om en god festeanordning for å feste skjermen på "amerikanske" seter? For nakkestøtten er på en måte integrert i setet. Veldig takknemlig for svar.

__________________
Gutta mine: '05 og '07
knøttet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-10, 10:57   #25
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.759
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: DVD-spiller i bilen, hva velger jeg?

For unger som sitter bakovervendt, ingen skjermer/spillere er testet for festing for bakovervendte unger. Det går stort sett greit likevel, men det er kanskje fordi de fleste av oss aldri kræsjer?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no