|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Ekvilist
|
Sv: Kronprinsessebryllupet i SverigeJeg fulgte nesten hele sendingen i dag. Det tror jeg faktisk ble mer tv-tid enn jeg har hatt det siste året til sammen.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kronprinsessebryllupet i Sverige
Hmmm, jo det tror jeg vel det er når jeg tenker meg om. Jeg tenkte faktisk ikke på det, men det kan jeg være enig med deg i at det kanskje hadde vært litt mer stas! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
har gullhår
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() |
Sv: Kronprinsessebryllupet i SverigeJeg så bare på TV da bruden ankom kirken, men kjolen var nydelig. Brudgommen så jeg bare såvidt, men jeg tror han ville kledd litt mindre og tøffere briller |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er riktig med hatter ved formiddagsbryllup. Dette er ettermiddagsbryllup og da er det riktig med lang kjole og tiara for de som har det. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Ok, er det sånn det er. Ja, det var jo så tydelig at det var noe ettersom ingen hadde det. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ekvilist
|
Sv: Kronprinsessebryllupet i SverigeJeg kjente for øvrig en guffen følelse da jeg så de triste bildene fra Victorias tøffe periode med anorexi. Jeg har fortsatt Se og hør i Norge sin forside klart for meg. En åpenbart syk og ekstremt mager prinsesse i bikini på forsiden ble kommentert som "Mest sexy" eller noe i den gata. Og etter at anorexiboblen sprakk var det ikke måte på hvor mye sympati de hadde med henne.
|
|
|
#13 |
|
nju nja njo
|
Sv: Kronprinsessebryllupet i SverigeMener å ha hørt en del mindre pene vitser om knugen oppgjennom, men kommer ikke på noen akkurat nå.
|
|
|
#14 |
|
|
Det er sikkert sikrere å ha dem på bakken, om det skjer noe så er de "nærmere" folket og kronprinsparet og må ikke hoppe ned fra hesten osv. Det kan jo ha vært at de hadde noe løpeskoaktig på seg som var "kamuflert" som joggesko. Det finnes jo slike som f.eks. dansere bruker. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Wooohhoooooo
Det fikk jeg med meg og. Tenker a de bare blåser den rene jeg. Sånn etter ertesuppa blir det bra
|
|
|
|
#17 |
|
Sv: Kronprinsessebryllupet i SverigeJeg syntes dronningen av Danmark sin kjole var flott, veldig henne og veldig heldig til henne. |
|
|
|
![]() |
|
|